11. januar 2013

Veldig snart ..i gangen

God Morgen alle sammen ..
Igår kom jeg meg til lege og fikk konstatert bihulebetennelse, så nå sitter jeg å venter på at apoteket skal åpne så jeg kan kjøre og hente medisinene mine, så blir jeg nok frisk og rask igjen veldig snart - forhåpentligvis :) Mens jeg sitter her tenker jeg litt på gangen vår som vi pusset opp i høst. Den er ferdig men mangler litt møbler og oppbevaring derfor ingen bilder enda, men det kommer veldig snart!!!




Salg på Skeidar nå og der så jeg dette konsollbordet på bilde over, lurer litt på og ha det i gangen vår, vil da bruke hyllen under til sko for å få dem litt bort fra gulvet :) Den er jo enkel og fin, går jo evt å bytte knotter for å få den litt mer personlig!


Tenkte kanskje og gjøre noe lignende dette til jakkeoppbevaring der ute - har en stumtjener der nå men den tar litt mye plass syns jeg og siden vi kjøpte speil som står på gulv blir det veldig mye på gulvet noe jeg i utgangspunktet ikke ville ha pga rengjøring osv.. Bilde er lånt her!

Hva tror dere?

Ha en fin Fredag og helg!
♥Klem Jatte♥

8 kommentarer:

Livy sa...

Heisann!
Så godt at du har vært hos lege og får medisiner! Da er du snart frisk igjen♥

Tror det blir kjempefint i gangen din jeg! Jakkeopphenget er kjempefint synes jeg! Bordet har mamma i gangen sin, og det er suuuuperfint!

Ønsker deg en fin dag! Klem fra Livy

Fru Glitters Hus sa...

Heisan Jatte. Så bra at du får medisner, da er du nok frisk og rask igjen snart skal du se. Så gøy med oppusing av gang da:-) Heier på det konsollbordet, er dødsfint. Ønsker deg en strålende helg. God bedrng. Klemmer fra Ine

Fru Thoresen sa...

Godt du får litt hjelp for å få i gang systemet igjen, håper du kommer raskt til hektene igjen!

Konsollbordet syns jeg var kjempelekkert :)

Ha en fin dag! :)

Ine M. sa...

Utrolig stilig idé til jakkeoppbevaring :-D

Sisselshverdag sa...

Ønsker deg god bedring, bihulsbetennelse er veldig vondt :)

Koser meg veldig på bloggen din, du har masse fine bilder, blir veldig inspirert :)

Ha en trivelig helg, ta det pent og bli bra :D

Liinda sa...

Huff, god bedring med bihulebetennelsen, det er på ingen måte noe morro :(
Skulle ønske vi hadde større gang slik at vi og kunne hatt slikt oppheng :) Vi har lang, trang gang :D Haha!

Anne Elisabeth sa...

Masse god bedring ! <3

Og jeg ser for meg at det kan bli stilig med slik oppheng av jakker!:) Gleder meg til å se hva du ender opp med:D God helg! :)

Ninni sa...

Var veldig fint det konsollbordet! alt av tips til gang sluker jeg. Trenger sårt å gjøre noen endringer her hjemme!

Ha en fin kveld!

Klem Ninni