27. desember 2012

Jul i stua + vinner av julegave


Stuen går i hvitt, sølv, natur og en dæsj rødt i år - må ha litt av det røde for og få den rette stemningen, men helt røde gardiner feks hadde blitt for mye av det gode for meg, så ganske fornøyd med denne løsningen :)) Er på jakt etter noe til veggen over sofaen, tror jeg vil ha speil der kanskje, eller ett maleri, eller bilde av dyra kanskje? Ble veldig tomt der..


Ble sent hos Svigers igår så orket ikke lage innlegg, men nå kommer det - Vinneren av julegaven fra meg med stikkordene: Rosa, Stjerner, Kjærlighet.. ER: Linn Cecilie med bloggen Ceciliekaa.blogspot.no Gratulerer så mye til deg, send meg en mail med adresse så sender jeg gaven  så fort jeg kan :))

Idag startet jeg på jobb igjen, har fri imorgen men skal på både Lørdag og Søndag (varetelling) men skal ikke klage når jeg har hatt julefri noen dager, godt å komme seg litt ut av pysjen også ;)

Klem Jatte♥

7 kommentarer:

Tonje Merethe sa...

Så koselig sofakrok. Herlig og julete.

Gratulere til vinneren, spent på gaven.

Godt med litt hverdag også ja. Her har vi ordnet litt ute i øvre hagen i dag.. Nå har Nathalia reist til morfar for å overnatte der, så da er jeg hjemme alene og kjeder meg.. Finner sikkert på noe å pusle med. Kjæresten skrur bil i kveld..
Fri frem til neste torsdag, men det fordi jeg følger skolen og jobber redusert.

Ha en fin kveld.
Klem

Linn Cecilie sa...

ÆÆh! Tusen takk!! :D Jeg er helt overlykkelig. Jeg vinner jo aldri:P Sender deg mail :)

Anne Elisabeth sa...

Så fint du har det =) Jeg tror jeg har samme bord som deg.. et eldre rococcobord..? men jeg har ikke behandlet det enda. Har lyst til å male det hvitt jeg å !:-) Kjempefint:) God jul

Veronika Døli sa...

Så flott stuen deres ble med sofaen slik!!:):) Digger sofaen og rett og slett hele stuen deres. Den er bare så.. Delikat!:)

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Koselig sofakrok ♥
Røde stjernepledd hos meg også - akkurat passe julete :)

Ønsker deg en fortsatt fin romjul!

Unknown sa...

Så koselig julestue ♥
Her er det og en dæsj med rødt:))

Ha fortsatt fine juledager!

Silje/whippetliv sa...

åå, som jeg fikk lyst på roser! Pent å blande fargene slik : )

Veldig fint hos deg : )

hilsen Silje.