5. september 2012

Praktiske entre møbler


Siden gangen VELDIG snart er helt ferdig pusset opp surrer tankene rundt en enkel og praktisk måte og oppbevare sko, jakker, ting og tang på der ute rundt i hode mitt. Jeg har egentlig sett for meg ett konsollbord der inne hele tiden. Jeg vil ikke ha ett stort klesskap der ute da det sluker hele den lille gangen. Så konsollbord med to hyller og gjerne skuffer er perfekt.

Jeg tenker da å ha sko på den nederste hyllen, så har vi kun fremme de skoene vi faktisk bruker- å får heller ordne ett system til resten i boden! Så ha kurver i hyllen over som vi kan ha hundebånd, og diverse i. Og så er det skuffer å putte nøkler og annet rot i da så klart ;))

Helfigurspeil vil jeg også ha, har levd uten speil i gangen i laaang tid nå og derfor ser jeg ut som jeg gjør hver dag- sorry for that! neida, men det er okey å kunne se antrekket skikkelig før man går ut døren syns jeg :)Til nå har jeg kun funnet konsollbord som koster fra 2000kr og oppover med to hyller - så om noen vet om noe vesentlig billigere blir jeg glad!!

PS: Aliceieventyrland.com holder på med bloggen om dagen, så er litt rot og div, men det blir jo veldig fint til slutt - hva syns dere så langt??


6 kommentarer:

mywoolyadventure sa...

Gleder meg til å se den ferdige gangen:) Tankene driver å surrer hos meg også om hvordan jeg skal løse innredningen av gangen i huset vi skal flytte inn i neste sommer. Den er veldig liten, så må prøve å finne en lur løsning. Heldigvis fortsatt god tid på meg til å planlegge da:)

Bloggen din blir veldig fin. Alice har pusset opp min også. Ble kjempe fornøyd:)

Gårdsjenta sa...

Spennende å planlegge interiøret :) Det er jo halve moroa det! :)Har ikke noen tips om konsollbord dessverre..

Jeg skal begynne å pusse ned veggene i dag, og så skal det males i gangen oppe :) Har allerede innredet det meste.. :P Er bare å få malt gangen + malt de møblene som skal inn der..

am design sa...

Hei vennen!!!
Så langt synes jeg den er blitt kjempefin!!!
Gleder meg til og se det ferdige resultatet av gangen!
Har fine konsollbord i butikken. Men de koster fra 1990,-
Ha en fin dag!
Og tusen takk for superkoselig hilsen inne på bloggen hos meg!
Blir så GLAD!

Stor klem fra Anne-Marit :))

Fru Haugen Klingen sa...

Så flotte løsninger med hyller og to små skuffer ;)
Gleder meg til å se det ferdige resultatet :)

Klem fra Fru Haugen Klingen

Mette sa...

Hei Jatte :) Beklager att eg ikkje har svart deg angående stumtjeneren. Vet ikkje om du har skaffet deg, men kan nå svare :) Eg syns ikkje den er noe brei nede, og tar seg kjempe bra ut :):)

Anonym sa...

Hei!
Leter selv etter fine entrémøbler og synes disse konsollbordene var midt i blinken:-) Men kan ikke finne de igjen på nettsiden, er det lenge siden du fant de?

Setter pris på svar :)))