8. september 2012

Julegavetanker ..


Så var helgen her.. Skal vi danse på tv, maten står i ovnen (prøver en ny oppskrift - kommer på bloggen om det blir bra) og jeg har tatt på koseklærne! Har jobbhelg denne helgen så da er det ekstra godt når klokka bli 18 og man kan stenge butikken :))

Mens jeg sitter å venter på maten skal bli ferdig tenker jeg på JULEGAVER, jeg er nemlig i full gang med juleplanleggingen og lurer litt på hva de forskjellige skal få i år :)

Har du noen god julegavetips til foreldre, søsken, samboer, besteforeldre, venner osv så kom med dem, jeg trenger inspirasjon kjenner jeg.. :)))


Nyt helgen - Klem Jatte

10 kommentarer:

Ida Madelen Glittum Maabø sa...

Deilig med en skikkelig kosekveld:)
Her skal vi danse og litt godis på bordet må til for en bra kveld:)

Julegaver ja, har hørt på julesanger og planlagt julen i det små jeg også, hihi.. men hysj ikke si det til noen;)
Uff pinlig, men er bare så jule syk, gleder meg masse til jul!

Ønsker deg en super kveld <3
klem klem:)

Ps! spørsmålsrunde på bloggen, hvis du lurer på noe.

MittLilleHjerte sa...

Heia:)
Ja tenk at det ikke er lenge til jul!!:)Litt rart egentlig..jeg venter fortsatt på sommeren..hihi.

Har ikke kommet til julegaveplanleggingen, men vet av erfaring at det er lurt å være ute i god tid;)

Ha en fin lørdagskveld!

Klem fra Janne

Tonje Merethe sa...

Herlig med rolige lørdagskvelder, iallefall etter jobbhelg.

Jeg er halvveis med julegavene jeg, og det er sååå deilig. Godt å høre jeg ikke er alene (blir sett på som smågal der jeg planlegger lang tid i forveien).

Kjøpte ferdig N sin gave i dag. Litle pet shop fly + figurer (BR leker) og så fant jeg en fin fin bok på nye bokbutikken (Ark?). "Barnas beste klassiske eventyr". Hun har en rosa prinsessebok i samme serie, og den er kjempe fin. Perfekte lengder på eventyrene for å lese et eventyr hver kveld. (hadde ikke du ei søster?)

Ha en forsatt fin lørdagskveld og fin søndag.
Klem

(N lurte igjen på om jeg kjente deg, og ble rent forvirret etter at jeg prøvde å forklare i bilen hjem fra Rema 1000)

ingridsboble sa...

Planlegging av julegaver sånn konkret har jeg ikke kommet til, men har noen småsaker på lur som jeg har kjøpt når jeg har kommet over det. Pluss at jeg har en liste jeg skriver opp hvis noen nevner noe de ønsker seg. Men det er alltid et par igjen til slutt som jeg sliter med! Tror det kan bli noe gourmet-krydder til matglade venner hvertfall :) Lykke til med planleggingen og fortsatt god helg!

Ingrid

Lindas Lille Leilighet sa...

jeg har begynnt å gå inn i julegave-shopping-modus jeg og;) Men venter nok til vi har vært i syden før jeg begynner med det:) Har ikke helt funnet ut hva jeg skal gi til hver enkelt enda. Men et lurt tips til venner er hjemmelagd konfekt eller karameller:) Eller stelle i stand et venne julebord istede:) Koselig det og:)

Anonym sa...

Å kjære tid... Du er tidlig på'n får man si...
Men joda. Har bestilt ei; gave til morsan. Tilbud på en krem på nettet.


Monica M.

Fru Thoresen sa...

Vi har de siste årene gjort noe vi synes er genialt til vår mormor på 93 :) Hun har jo absolutt alt og trenger egentlig ingenting, så da har vi laget en kurv full av hverdagsprodukter - middager, kaker, stearinlys m.m. Ho blir kjempeglad :)

Unknown sa...

Jeg er i tenkeboksen, og noen gaver planlagt, men ingen kjøpt inn :)

Stine sa...

GOSH! Har kommet inn på tanken jeg også, men ikke bestemt noen ting enda. Sliter med det samme! Er glad i å gi gaver, men vil at pakkene skal være perfekte og forventer kanskje litt for mye av meg selv til tider.

Skal følge med på denne tråden og se om jeg får tips jeg også :)
I fjor kjøpte jeg album til tuvas besteforeldre/oldeforeldre med bilder av henne og sammen med de

fam gab sa...

Oi, så langt du har kommet da. Prøver å bli ferdig med sommeren som aldri riktig har kommet jeg. Har planer om å være tidlig ute med gaver hvert år, men sjelden jeg virkelig klarer å gjennomføre det. men nå ga du meg jo litt inspo til nettopp dette ;D
Føl