11. august 2012

Vinner + Corokia


Vi er i full gang med å sparkle å pusse i gangen, en kjeeeeedelig jobb, men det må til! Derfor ble det ikke tid til og trekke vinner av almanakken igår - men nå er det gjort og den heldige vinneren ble den søte jenta bak bloggen Franske Drømmer Gratulerer så mye :))
Send meg en mail, med facebooknavn så jeg får gitt info til personligalmanakk.com, de skal sjekke at du liker på facebook!


Og, endelig er jeg en EKTE blogger ;)
Dette superkule lille treet(?) ble med hjem igår, jeg har sett etter det en stund da jeg syns det pjuskete litt stakkarslige utseende på dem er så stilig!!

Corokia Heter herligheten forresten!


Husk og heie frem Håndballjentene våre kl 21.30:)
post signature

11 kommentarer:

Silje Linnert sa...

Gratulerer med seier :) Ble nysgjerrig på den bloggen også jeg da :)

Kult tre du har skaffet deg :)

Bondekjerringa sa...

Hehe, jeg hadde med meg min nevø på 5 år inn på blomsterbutikken når jeg kjøpte min første Corokia. Han lurte på hvorfor i all verden jeg skulle kjøpe et dødt tre, mens han så strengt på damen bak disken! Gjett om vi lo!

Anonym sa...

Gratulerer til Trine :-):-):-)

Kjempe fine de "treene" der, har ett i gangen men det begynner virkelig å bli pjuskete.. Så må nok snart gå til anskaffelse av noe nytt. Blomster skal jo være fine å se på ;-)
God lørdag til deg :-)
Klem

Stine sa...

Elsker det!
Lett i ca et år og endenlig ble det et i vårt hjem også!
God helg :)

VeroNot sa...

Gratulerer til vinneren!
Og glasset var ikke vanskelig nei... Jeg fikk ikke holde selv...det var "han mannen" som holdt og snurret... Jeg bare blåste.. :-) Enkelt!

Gårdsjenta sa...

Gratulerer med corokia :) De er veldig fine :) har ett i gangen, er fornøyd med det.

Veldig spennende finale! :D

camilla sa...

Kjempekul!!:)
Gleder meg til å se hvordan gangen blir:)Ha en fin søndag Jatte;)
God klem fra camilla:)

Spirea sa...

Innom bloggen din og kikker ;) og da er det vel på sin plass å skrive en hilsen? ;) nydelig blogg - nydelige bilder, her var det mye fint! :) Og det lille treet var jo superkult, takk for at du sa navnet på det, for jeg ville bare gått og lurt ;)

Og heldige vinnere...

Ha en strålende søndag. Hilsen Spirea :))

Siri sa...

Gratulerer til den heldige vinneren! :-) Disse "trærne" er så stilige!! Klem Siri

Anonym sa...

Hei du! Syntes jeg har sett et sted at du har malt et bombay stuebord. Hvordan gikk du frem og hvordan ble resultatet?

Irja sa...

stili tre!! og her har det skjedd ting ser jeg, du har jo tatt av, sååå koselig!! gratulere!!
og svar: taaaakk :)
ha en fin tir du og!
klem irja.