6. august 2012

Vinn en personlig almanakk


Jeg er igjen blitt kontaktet av personligalmanakk.com som ønsker og dele ut en almanakk designet etter deres eget ønske til en av dere heldige lesere! Jeg har selv en almanakk (min 3. faktisk) og jeg klarer meg ikke uten! Jeg er listemenneske delux og skriver ned ALT, så en slik er perfekt for meg :))

På bilde over ser dere min nåværende, jeg har bilde av Keegan forran og bak ett bilde av meg og min kjære - veldig koselig med personlige bilder av de man er glad i..


I tillegg til bilde forran og bak kan man velge hvordan oppsettet inne i almanakken skal se ut, alt finner dere ut ved og trykke HER - der kan dere leke dere med forskjellig design osv å se litt hvordan dere kan gjøre for og få deres hel personlige og unike almanakk for og holde styr på alle avtaler, legebesøk, kafè-dater osv.. jeg sier ihvertfall tommel opp! (min helt ærlige mening).

Regler for og delta:

Lik Personlig Almanakk på facebook(link), dette vil bli sjekket ut!
Skriv også gjerne hvorfor du trenger en almanakk ;)


Lykke til!!
post signature

EDIT: VINNER ER TRUKKET!!!

49 kommentarer:

Heidi sa...

Hei :)

Jeg har likt siden på facebook :)

Jeg ønsker å vinne fordi jeg trenger en personlig almanakk, slik at jeg kan skrive opp ting. Jeg har jo en elendig hukommelsen

Villaveien nr 1 sa...

Hei søte deg:)

Jeg vil veldig gjerne med på dette:)
Så kjempefin den var.

Ja jeg vil ha en slik for jeg liker sånne med persolnlig bilde på. Så gøy .

Og så har jeg aldri brukt almanakk før, men tror det er lurt å begynne med etterhvert, glemsk som jeg er blitt. Hehe..

Og så ønsker jeg deg en kjempefin uke med sol og glede:)

Klem fra Margareth

Silje Linnert sa...

Jeg skulle skrive litt på hvorfor jeg trenger en almanakk!
Jeg trenger alltid almanakker for å planlegge avtaler, middager(skriver det ned i boka), arbeidstider. Ja rett å slett så er hele livet mitt i en almanakk :)

Hilsen fra Silje :)

ps, morro dette da jattemor =)

Silje Linnert sa...

Jeg skulle skrive litt om hvorfor jeg trenger en almanakk!
Jeg bruker den til absolutt alt! Både til å skrive ned avtaler, arbeidstider og middager.

Vil bare legge til at du har en fin blogg Jatte =)

KLem fra Silje

Anonym sa...

Hei.
så fin giveaway. Jeg ga bort en til mins søster i fjor til jul og jeg ønsker meg også en slik personlig almanakk. Liker de veldig godt.
Er allerede liker på FB.

Mvh NinaMerete

ninadahl@bbnett.no

Hilde Kristin sa...

Hallo hallo! :)

Siden på facebook er det over et år siden jeg gikk inn og likte.

Har sansen for at personlig almanakk kan du sette inn de bilder du vil ha, er du mere iherdig kan du også legge inn merkedager i selve almanakken. Når den og den har fødselsdag og andre som sagt merke dag. Jeg har også en for i år med mine goinger på forsiden. og jeg ønsker meg en ny almanakk for neste år.

Jeg vil gjerne delta og håper at jeg er heldig.

Mvh Hilde

elizabeth sa...

Jeg trenger å bli litt mere organisert og tror en almanakk som er så fin som denne hadde vært tingen.
Roter nok ikke en sånn bort.

Liker på facebook.

Hilsen
Elizabeth
eliwestby@hotmail.com

Ingrid sa...

Jeg vil være med! Den siden har jeg likt en halv evighet allerede. Er på min andre almanakk derfra nå. Må kjøpe ny i oktober, for da går min ut. Jeg er en kontrollfreak som må ha alt jeg skal gjøre notert ned, skriver lister og styrer på. Og de almanakkene her er rett og slett perfekte for meg. Så da håper jeg på bittelitt vinnerlykke :)

am design sa...

Da er jeg med! Har likt siden på fb :)
Jeg er også et listemenneske. Og derfor hadde denne passet perfekt!!!
Ha en fin dag i regneværet!
Stor klem fra Anne-Marit

Tonje Merethe sa...

For en flott gave. Jeg har kikket på de flere ganger, men så har det liksom ikke blitt noe.

Jeg trenger seriøst en slik bok tror jeg. Jeg er surrehue nr 1 og superflink til å rote bort lapper med avtaler og slikt. Prøver å skrive opp på mobilen, men de har jo lett for å gå i stykker så mistet viktig info på kalenderen der noen ganger ja..

Med nå skolebarn i hus og mange avtaler så er det greit å holde kontroll. Dessuten er de jo utrolig fine da..

Eline sa...

Jeg er gjerne med i konkurransen, og har likt siden på facebook!
Jeg vil veldig gjerne vinne en personlig almanakk, fordi jeg trenger å ha bedre oversikt. Og det hadde vært helt supert å vinne en almankakk nå som jeg også starte på videregående! Jeg har alltid ønsket meg en egen almanakk, som jeg kan være med på å designe selv! Så nå krysser jeg bare fingrene og håper på det beste! Det hadde betydd veldig mye!

Navn:
Epost: elinemarie8@hotmail.com

Eline sa...

Jeg er gjerne med i konkurransen, og har likt siden på facebook!
Jeg vil veldig gjerne vinne en personlig almanakk, fordi jeg trenger å ha bedre oversikt. Og det hadde vært helt supert å vinne en almankakk nå som jeg også starte på videregående! Jeg har alltid ønsket meg en egen almanakk, som jeg kan være med på å designe selv! Så nå krysser jeg bare fingrene og håper på det beste! Det hadde betydd veldig mye!

Navn:
Epost: elinemarie8@hotmail.com

Sidsel Veierland sa...

jeg har også hatt flere slike - og liker Pers.Alman på FB
Min almanakk ligger på kjøkkenbenken og rommer alle husets 8 personers gjøremål. Neste almanakk MÅ være større og ha mere plass hver dag. Almanakken hjelper oss til å holde orden på en travel hverdag

Nina's hobbykrok sa...

Da har jeg vært innom Facebook og trykt liker på siden :)

Jeg skulle så gjerne ha hatt en slik almanakk, for å skrive ned alt av hva jeg må huske :) Hukommelsen min er nemlig ikke god... Har hatt en del almanakker opp igjen årene, og de har alltid vært godt utskrevet for å si det slik....

Nina

Breivik Samfunnshus sa...

hei!!
bare å hive seg med her, krysser fingrene ;)
Jeg er en av de som MÅ ha ett sted å skrive ned ALT som må/skal gjøres,handles og ellers huskes på :)
Så det hadde vært kjempegøy å vinne en personlig kalender :))

Maren

JeanetteCEB sa...

Må bare delta.
Kjempefin give away.
Liker siden på facebook allerede :)
Ønsker med en personlig almanakk fordi jeg elsker å skrive opp alt som skal gjøres.
Med små barn føler jeg at jeg har bedre kontroll på hverdagen når ting noteres ned.

Ønsker deg en kjempefin mandags kveld.
Klem fra Jeanette

Gitte sa...

Tjoho!
Jeg vil også være med :)
Jeg klarer meg ikke uten gule lapper... Kanskje en almanakk kunne få slutt på vesker fulle av gule lapper.... hihi!
Krysser fingrene!
Klem Gitte

Beth sa...

Jeg har tidligere laget personlige almanakker i gaver, men aldri laget noen til meg selv. Enda jeg alltid har en almanakk jeg bruker. Men det blir gjerne en reklamesak fra banken jeg tar i bruk. Er helt avhengig av en almanakk siden jeg sliter litt "med husken" min pga av ME. Alle avtaler må noteres og det blir mange i løpet av ett år siden jeg stadig går til kontroll eller min brystkreft. Jo, uten en almanakk er jeg helt "lost" og en som var laget kun til meg hadde vært kjempekoselig å ha...:-))

Har trykket "LIKT" på FB.

SOMMERklem...

Fra huset i svingen sa...

Jeg er liker fra før, og trenger helt klart en almanakk for å kunne holde orden på jobb, bursdager, planleggingsdager, kurs o.l.

Klem Karianne

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Jeg liker på FB.
Min går mot en slutt og da trenger jeg sårt en ny en... Dessuten er det nye formatet så lekkert
klem

Myrte ♥ sa...

Herlig bilde av Keegan på din almanakk, Jatte :)

Jeg ønsker meg en almanakk fordi jeg syns jeg fortjener det etter den evige søken på den perfekte almanakken for perfeksjonisten. Hver bidige høst! Og med Skybert som følgesvenn som gjør korttidsminnet stadig dårligere, er en almanakk uunværlig og når man kan freshe den opp med personlige bilder blir det jo en fryd å planlegge :)

Og siden på FB er "likt".

Ha en strålende uke, Jatte :)

Tovepia sa...

Jeg har trykt liker, og er avhengig av en slik..har hatt fra dem før, og var veldig fornøyd, men så fikk jeg på jobb en greie, men vil gjerne ha en slik lærerutgave de har startet med;)
I tillegg, hodet rommer ikke alt, har jeg funnet ut:))

Lindas Lille Leilighet sa...

Likt!:D Jeg har helt siden jeg begynnte på skolen hatt almanakk:D Trenger den for å ha styr på alt og alle! Har gullfisk hukommelse..så jeg skriver ned ALT. Bursdager, jobbtider, planer osv:)) Hadde vært kjempekoselig med en sånn fiiin almanakk for en gangs skyld:)

liven sa...

Så grei denne var da...skal gå inn å "like" jeg...kjempefint bilde av mopsen:)
I går fikk min datters ene mops hele syv valper !!!! Fire tisper og tre hanner...der skal det jammen bli liv i leiren om noen uker :)

Mette sa...

Dette var brae saker så jeg prøver lykken !! :)
Jeg er allerede i gang med min andre personlige almanakk og jeg er frelst! Endelig en almanakk som er skreddersydd for mine behov, dvs: god plass til lister av alle slag, oversikt over jobbing og ting som skal gjøres !
Jeg skulle bare ønske at jeg hadde oppdaget dem tidligere!

Klem Mette

Marte-K sa...

Hei.

Personlig almanakk's side har jeg allerede likt :)

Det ville vært veldig praktisk med en almanakk jeg kan designe selv,og ha med de viktigste tingene i. For å få hverdagen vår til å gå opp,med jobb,utdanning,Knerten's timer på helsestasjonen og andre ting :)

Ha en fin kveld :)
(marteekay@hotmail.com)

Anonym sa...

Ein slik almanakk har eg så lyst på,eg må alltid skrive ned ting og tang for å huske på alt,så ein slik hadde vært super:)
Ein fin dag til deg!

Charlott sa...

Hei hei!

Så flott premie! Jeg vil gjerne være med. Liker allerede personlig almanakk på facebook. Jeg fikk en av søsteren min for et par år siden og likte den kjempegodt! Nå har jeg sett at de har fått en ny en som skal passe ekstra godt for lærere. Den kunne jeg godt tenke meg og prøve. :)

Klem C

Inspirasjon fra Elin sa...

Liker allerede siden dems.
Og jeg er helt AVHENGIG av en almanakk, bibelen som jeg kaller det.

Studerer, jobber og går på politiske møter så har "litt" å holde styr på.

Hilsen ELin

Monika Taarneby sa...

Jeg har likt siden på facebook, og jeg trenger en almanakk fordi jeg er ett surrehue av dimensjoner

Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

Frøken Fryd sa...

Hei:)

Jeg blir gjerne med:) Grunnen til at jeg trenger en slik er at jeg er så innmari glemmsk!! Hvis jeg ikke skriver ned hva jeg skal så er det glemmt..:)

Ha en fin dag:)
P.s: Du har en kjempefin blogg:)

Anonym sa...

Jeg har likt siden på facebook.
Jeg ønsker meg veldig en slik bok, siden jeg har hatt to stykker fra før av og vært kjempefornøyd med de. Også kjøpt en slik i julegave til mammaen min :-)
Jeg bruker min dagbok daglig. Og favoritt rubrikken min er dagens trening ;-) også er det kjempe koselig å blad tilbake i, se hva som skjedde når og da.
Og ikke minst bursdags kalenderen som følger år etter år ;-)
Fantastisk dagbok!

Tvi tvi

Ida Aleksandra sa...

Likt siden på facebook.
Jeg trenger en almanakk fordi jeg, samme som deg, er et listemenneske. Er helt avhengig av å skrive ned hvor og når jeg skal ting!

Mange av vennene mine blir oppgitt, fordi jeg aldri har kontroll hvis jeg ikke har med meg boken! :p Derfor hadde det vært kjekt med en med et personlig preg på. Og ikke de samme gamle, svarte fra bokhandel.

Anita Tørmoen sa...

Med så mange mannfolk/gutter i huset som ikke klarer å holde orden på sine egne avtaler, trengs en kvinne med almanakk:))

Unknown sa...

Jeg liker allerede personlig almanakk sin side, å elsker alle de fine eksempelbildene dems!

Jeg trenger virkelig en slik siden jeg nå er nyforlovet (så blir vel bryllupsplanlegging etterhvert), jeg holder på med lappen (mye kjøretimer og div som må noteres) og fordi jeg også er listemenneske.. Delux edition! :) Klem til deg <3

Et Levende Hjem sa...

Hiver meg med i konkurransen!

Ønsker meg en slik fordi de rett og slett er helt fantastiske!

Jeg, som de fleste andre her, er et listemenneske. Alle avtaler, og ting og tang, må ned på papir... Ellers funker ikke hverdagen!

Krysser fingre, og håper på vinnerlykke!

Klem
Vibeke

Franske drømmer sa...

Jeg har likt dem på fb :-)
Jeg kunne trengt en almanakk fordi jeg er er skikkelig rotehue, og dobbeltbooker meg hele tiden ;-) hehe!

Fine innlegg siste tiden, snuppa!
Har kosa meg lenge her inne nå :-)
Klemmer

June sa...

Heja! :)
Jeg vil gjerne være med. Jeg har hatt almanakk derfra en gang og de er jo perfekte!! Liker fra før av på facebook, så fingers crossed!:)
Klem June

Unknown sa...

Jeg vil veldig gjerne være med i give awayen din.
Skulle hatt en slik almanakk, med 3 barn er det greit å få skrevet ned alle avtaler o.l.
Krysser fingrene for vinnerlykke;-))

Klem

May Hilde sa...

Jeg har likt siden på facebook lenge :) Har hatt almanakk herfra tidligere, var superfornøyd med den! Men når jeg trengte ny så fikk jeg en gratis gjennom et blad og ble derfor ikke bestillt ny, men du som jeg savner den!!!

Håper virkelig jeg vinner :)

May Hilde Finmark
may_hilde_t@hotmail.com

Anonym sa...

Hei Jatte!
Tusen takk for hyggelig hilsen:) Og selvfølgelig vil jeg være med på konkurranse. Jeg har likt på FB. Og jeg trenger en almanakk fordi jeg er akkurat som deg. Nemlig et veldig listemenneske som skriver ned alt. Og når vi endelig får den etterlengtede telefonen om tildeling så kommer det til å være en million ting jeg må skrive ned. Alt av papirer, handleliste, koffertliste, apotekliste osv osv. Og da hadde det vært helt suuupert å ha en almanakk i stede for en million gule post it lapper:)
Håper kvelden din er fin.
Klem fra meg!

Kristin sa...

Jeg hadde trengt en almanakk. Jeg begynner på videreutdannelse til høsten, er gravid og har en 2,5 åring. Med turnusjobb, svangerskapskontroller, skole, oppgavelevering, planleggingsdager i barnehage og aktiviteter tror jeg det kan være kjekt å ha en almanakk å notere litt i for å ikke gå helt i surr ;)

Krysser fingre, hatt lyst på en sånn almanakk lenge ;)

Mor og datter sa...

Hei! Jeg vil gjerne være med, for da slipper jeg surret med alle lappene mine og hvor alle lappene mine er ;-) hehe er litt surrete;-)
Klem

Hegeslilleboble sa...

Hei, koselig blogg og koselig almanakk:). Jeg liker siden på Facebook nå og vil gjerne vinne den fordi jeg må ha kontroll på mine tre barn og min mann.... Pluss meg da:). Vi er travelt opptatt i både hverdager og helger og jeg har ikke kommet inn i kalendergreiene på mobilen. Liker mye bedre å skrive opp avtaler i en bok:).

Linn sa...

Jeg trenger virkelig en slik en!
Lever i ammetåka i dagen,fytti.
Er ikke ting notert ned,går det meg hus forbi.

Hallo,jeg glemte til og med min egen bursdag i går ;)
Tante måtte minne meg på det noen dager før *fnis*

Så krysser fingrene for at jeg vinner!
God helg tuppa :)
Klem

.House of BO. sa...

Hei!

Eg har likt facebook-sida deira lenge. =)

Eg har rett og slett berre lyst på! :D

Eg har sikla på ein slik personlig almanakk lenge, men kjem meg liksom aldri til å få bestilt.

I LOVE IT! :D

-Bente-

VeroNot sa...

Jeg vil være med!!! Liker på FB!

Martilie sa...

De er sååå fine. Jeg trenger for å holde orden på nyoppstartet bedrift - SØMmakeriet :) Ønske ønske...

Klem fra Tove

Merethe Kristiansen sa...

Liker siden på facebook :)
Jeg trenger en personlig almanakk fordi den jeg laget i fjor straks går ut. Er helt avhengig av almanakk for å holde orden på jobb, trening og alt annet, og synes "personlig almanakk" sine gjør det enda enklere å holde oversikt :)

Hilsen Merethe