23. august 2012

Nye treningsklær på vei

Her en kveld satt jeg og myste litt på nett etter nye treningsklær - jeg har kun shabby treningsbukser, som dog er ganske behagelige å slenge rundt i hjemme, men ikke fult så digg å trene i.. Jeg har hørt veldig mye positivt om disse "anti-shake" tightsene og da jeg kom over ett tilbud på x-life.no slo jeg til!

Denne er derfor på vei hjem til meg, ventes på postkontoret idag eller imorgen - gleder meg til og teste den ut på en løpetur! Håper bare den passer nå da, syns det er litt vanskelig med str på disse tightsene!

Bestilte også en fresh topp å ha inntil - så nå er det ingen unnskyldning for ikke å komme seg ut på en tur i ny og ned når formen tillater det!!!


Noen som har erfaring med disse tightsene?

post signature

7 kommentarer:

MittLilleHjerte sa...

Deilig med nye treningsklær og de så jo superfine ut!
Og alltid like spennede når man bestiller på nett;)

Ha en fin dag!

Klem fra Janne

Lillesmurf - Kari sa...

Alltid moro med nye treningsklær <3

SV: Så koselig at du vil være med :) Send meg en mail på kari.rasm@hotmail.com så sender jeg deg spørsmålene ;)

MittLilleHjerte sa...

Så deilig med nye treningsklær.
De så super gode ut!
Alltis like spennede når man bestiller på nett:)

Klemmeklem til deg!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Flinka.. skulle gjerne hatt noen til å sparket meg ut på joggetur jeg å :)
Men... det blir med det.. hihi..
Ha en fin kveldd :)
Klem

Anonym sa...

Alltid motiverende med nytt treningstøy.
Klem

Marte sa...

Åh, den tightsen har jeg sett på også! Spent på å høre om "anti-diss"-effekten er så bra som de sier :P

Lene sa...

Kjempe fint treningstøy:) er på utkikk etter slikt tøy jeg også, men syns det er vanskelig pga str. Har det vi kaller fotball legger og erfaringen er at vanlig str blir for trangt i leggene.. Så må nok på butikken å finne noe:)