2. juli 2012

Nye stoltrekk


Beklager elendig bilde kvalitet, men bildene er tatt med mobil..
Fortsatt ikke fått ordnet skikkelig på kjøkkenet, men kjøpte med meg noen nye stolputer idag (fra princess) syns de ble ganske søte på barkrakkene våre!

Usikkert om øya skal stå slik den gjør på bilde, 
men jeg prøver  meg frem - gleder meg til og knipse bilder med det andre kamera når alt er klart og fint der inne.. må bare finne energien min først, sett den? ;)

Nå skal jeg nyte noen norske jordbær med fløte før jeg finner senga!!
God natt mine venner..
post signature

8 kommentarer:

Sivs verden sa...

Fint det ble med den nye kjøkkenøya:)

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

So fint på kjøkkenet ditt Jatte:)Likte kjempegodt dei barkrakkane og stolputene!


Høyrest godt ut med jordbær;)

Klem frå Mette.

Fabelaktig sa...

Fine puter :)

Jordbær og fløte er bare nammis!

Her hos meg er det solgløtt, håper på en solfylt dag *krysser fingre*
Fin dag søte

God klem

Et Levende Hjem sa...

Veldig fin kjøkkenøy! :)

Takk for hyggelig kommentar inne hos meg! :)

Klem
Vibeke

MyLifeasKristin sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen og besøk inne hos meg!
Flott blogg du har.
Ønsker deg en strålende uke!
Håper vi ses igjen.

Klem K.

MittLilleHjerte sa...

Kjempefine stolputer og kjøkkenet ditt er kjempefint;)
Ha en herlig tirsdag!
Klem fra Janne

Unknown sa...

Sååå fint Jatte. LIIKER =) Klem

Anne Elisabeth sa...

Så fint du har fått det på kjøkkenet Jatte ! :-) Øya passet veldig godt :)

Nå skal det nytes jordbær i solværet før jobb:-) Ha en super dag!:)