1. juli 2012

Jippi!


Endelig hjemme i sofakroken!
Var på jobb fra 9-15 idag og etter det satt vi kursen rett mot Ikea, de var tomme for kjøkkenøya vår i Oslo men de hadde den på Sørlandet så da ble det litt stress siden Ikea Sørlandet stenger kl 19 (mens Oslo stenger 21) men vi rakk det og kjøkkenøya er i hus *lykke* håper bare den vil ta seg bra ut på kjøkkenet vårt.. Det MÅ den rett og slett bare gjøre ;)

Siden vi fikk liten tid til og gå og titte ble det ikke all verdens av ting med hjem, men litt lysestaker, planter, og småstæsj ble med - og to Ingolf barkrakker selvsagt!

Nå sitter jeg med bena høyt mens mannen er ivrig igang med å skru sammen kjøkkenøy - blir en lang natt, men vi gleder oss sånn til og se resultatet så må bare begynne med en gang!


Ha en finfin natt,
post signature

8 kommentarer:

Silje Merethe sa...

Var på IKEA om onsdagen! :) Kjekt det!

Ha en fin natt :)

Regnbuedrops sa...

ååå gleder meg til å se.
Det må bare bli bra, kjøkkenøy ser bra ut, selv uten ting på =D
HA en fin søndag!

Precious Home sa...

Stakkars for en tur dere har hatt!
Men bra dere rakk det og at dere fikk noen ting :)

Ha en fin søndag!

Lisbeth sa...

Så bra du fikk tak i den da, du som har ønsket deg den så lenge :)
Blir spennende å se hvordan det blir.
Fin søndag til deg!

Klem

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Ser alltid så enkelt ut, men du så tidkrevende. Håper alle skruer fulgt med:-)

Lykke til. Gleder meg til resultatet.


Ha en fin søndag!

Klem fra Hjørdis

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så bra dere fikk tak i den! :) Gleder meg til å se blogginnlegg om resultat. ;)

Inspirasjon fra Elin sa...

hørtes ut som en stressende dag på IKEA. og ikke minst lang kjørevei.. hehe. Men dere fikk jo det dere var ute etter, får håpe det blir bra.

Fabelaktig sa...

Så gøy med kjøkkenøy, blir spennende og se når dere er ferdig!

Etter en slitsom uke, har jeg endelig overskudd til å besøke deg. Nå skal jeg oppdatere meg på hva du har holdt på med i det siste :)

Fabelaktig søndagskveld og fin ukesstart til deg, søteste!

Smil&klem