8. juli 2012

En robot?


Ja, en robot som støvsuger for deg må vel være for godt til og være sant.. Eller er det, det?
Jeg har veldig lyst og prøve en slik.. med både hund og katt i hus må jeg støvsuge hver dag, kanskje flere ganger om dagen i perioder om jeg skal holde det nogen lunde unna fra gulvene, noe jeg rett og slett verken har tid eller ork til!!


Så kanskje en slik liten snerten robotstøvsuger er løsningen på problemet..
Altså, jeg skjønner jo at den ikke får gulvene skinnende og alle kroker fri for hår og smuss, men om den kan bidra til og holde det greit så det holder å støvsuge 1-2-3 ganger i uken er jeg fornøyd!!

Noen som har erfaringer, så er jeg VELDIG interessert i og høre om dem :))



post signature

6 kommentarer:

mywoolyadventure sa...

Har vurdert en slik selv, for her blir det støv og hår med en gang, hvertfall nå som katten røyter som verst:/

Rebekka sa...

Genialt...Ønsker meg en slik :)
Blir mye hundehår i perioder ja.
Ha en fin søndag
KLem

Krusmynte sa...

Jøss, så kjekk. Jeg har aldri sett sånn støvsuger før, men den må jo være kjekk å ha til å få vekk hundehår. Selv syns jeg at jeg flyr rundt med støvsugeren for å få vekk det altfor ofte:)..

Silje Merethe sa...

Den så veldig artig ut! :) Del gjerne erfaringer om du velger å prøve den ut. :D

mimmi-leone sa...

Hei!
En slik skulle jeg gjerne hatt også, så kunne jobben vært gjort når jeg kom hjem.
Har en rasekatt med en masse hår.
En fin søndag til deg!

Beth sa...

Jeg har en sånn. Den er kjekk, men den bruker utrolig lang tid, støvsuger leeenge på hvert sted. Tepper og ryer må enten tas vekk eller brettes opp så den ikke kjører seg fast. Ikke noe særlig tess på tepper, men på gulv er den grei... Men jeg må innrømme at jeg heller bruker min andre støvsuger for å få gjort jobben unna i en fei...:-(
Egentlig bortkastede penger syntes jeg...

Klem Beth`s småting...