21. juni 2012

Stue/Spisestue


Reprisebilder, derfor gammelt vannmerke ;))
Jeg var knallfornøyd med stua på dette tidspunktet,
hadde nettopp ommøblert og fått inn lilla!


Ble en lun følelse her, samtidig som det fortsatt var lyst og luftig..
Uansett hvor mye jeg prøver så ender jeg alltid opp mot det mer romantiske og luftige.
Liker røffe kontraster, men må ikke bli for mye heller!!


Speilskjenken er det vakreste møbelet vi eier,
jeg virkelig elsker det, og kunne ønske jeg kunne dra det med meg rundt,
etter hvor jeg befant meg i huset *fnis*

Litt lite blogging disse dagene, 
men kommer sterkere tilbake over helgen!!
Kommer nok masse bilder etterhvert av "uterommet" de er ferdige å male,
nå må vi bare male skillevegg og litt sånn selv + at bestefar er i gang med gjerdet også nå *lykke*

Jeg har akkurat lagt gele negler (sett fra depend), sliter litt med og treffe rette taster,
uvant for en neglbiter ;) resultatet ble ikke det beste, men øvelse gjør mester sier mamma ;)

post signature

9 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

God morgen Jatte!
Så vakker stue!
Masse fint å se.

Syns jeg ser deg med neglene....hi,hi,sikkert litt uvant ja;)

Må du ha en happy torsdag!

Smil og klem
Camilla

Stina sa...

Väldigt vackert!
Tack rara du för dina snälla ord.:-) Kram Stina

Marthe sa...

kjempe fin spisestue:)

Marthe sa...

kjempe fin spisestue:)

Marthe sa...

kjempe fin spisestue:)

Unknown sa...

Så utrolig fint du har det hjemme! liker å lese bloggen din å følle med: )

Fra huset i svingen sa...

Superfin stue, og enig den speilsjenken er jo fantastisk flott :-D
Ikke verdens beste på bloggfronten om dagen jeg heller, men i morgen er siste dag på jobb før ferie så da håper jeg at jeg kvikner til litt igjen ;)
Gleder meg til å se uterommet!

Klem Karianne

Janne sa...

hehe, må smile av den siste kommentaren din her "øvelse gjør mester", det sier min snart store syvåring også, når han jobber med noe;)) sitat fra bestemoren her:))
Fiiien stua di, gøy med forandringer, den var/er kjempefin på disse bildene... liker hvitt! Vi holder på med å pusse opp, så det blir lysere her etterhvert også:)

Finfin helg til deg!
Klem Janne:)

am design sa...

Stua de er superfin!!!
Lys og lekker!!!
Gleder meg til og se hvordan det blir ute hos dere!!!
Ha en fin fredag!
Klem fra Anne-Marit