7. januar 2012

SHOPPING!!


YES, Idag har jeg og min kjære vært på en liten shoppingrunde.. vi skulle se etter nytt teppe til og ha under salongbordet.. Jeg syns det er deilig å ha teppe der nå på vinterstid - Tidligere hadde vi slik floss-teppe, men etter ett par års bruk blir det stygt og det var på tide å bytte ut..

Jeg så noen i ull i Bohus sin katalog her for noen dager siden, så idag kjøpte vi teppe .. det er vendbart så man kan bruke det på begge sider.. smart!!

Hvilken farge tror dere vi endte opp med ? ;)




Håper dere har en kos Lørdagskveld,

post signature

7 kommentarer:

Tommensgirl sa...

Alltid kjekt med litt shopping:) Vi har vært på shopping selv i dag, og endte opp med ny seng..Men må vente ett par uker før vi får den i hus...
Ha en fin kveld..
Klem

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Herleg med shopping♥ Har vore på salg i dag:)Juhuuuuuu!!!

Trur dåkke valgte det lysaste teppet?!So smart å kunne snu på dei da:)Kjempefine Jatte.(Teppa ja;)Men du også:))

Ha ein kos laurdagskveld min venn♥
Klem frå Mette.

Fabelaktig sa...

Nå er jeg spent! hmmm... ikke hvit altså ?! hihi!

Fineste helg!
klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg har lyst på teppe under bordene, selv om det er unektelig lettvint uten. Men tror jeg skal vente til vi er ferdig med småunger. ;) Kanskje...

Håper du har fine dager!

Bettum Villa sa...

Jeg er også på jakt etter et gulvteppe til den rette prisen... og selv ville jeg vel gått for noe lyst. Uansett hvor upraktisk det kanskje er. Blir spennende å se hva du valgte.
Klem Madelén

Heddas gode grunner sa...

Deilig med litt fornyelse nå på nyåret! :) Her kjenner jeg behovet også... nye gardiner ble det i dag :)
Nyt resten av helgen!
klem

Kaoskontroll sa...

Takk for det!

Ja, slik er det! Mange blogger som man synes er helt ok å lese, men få der man virkelig hopper i stolen av forventning når det er et nytt innlegg. Og det er så gøy med slike blogger!:)
Har sjekket de fleste anbefalingene jeg har fått, og de ser ut til å være i blinken. Jippi! :)

Håper du har en flott helg!

Klem