3. desember 2011

Vår adventstake i år..



Jeg er litt lei av denne varianten med kubbelys nå merker jeg, har hatt det hvert år de siste årene å føler for litt nytt :) Den adventstaken jeg egentlig ønsker meg er utsolgt og jeg har ikke tålmodighet til å vente på den via nettbutikk, så ble ikke noe i år - kanskje den kommer på salg etter jul ? ;)

Men, idag når jeg var en tur innom Nille i pausen på jobb, så jeg denne skjønne med engler - falt for den med en gang, syns den var så enkel og fin, og jeg elsker jo engler,så ja - den måtte bli med hjem, kostet 99,- så ikke gal pris heller! Nå skal huset vaskes og pyntes til jul - endelig!


Ikveld eller imorgen kommer det en give away her på bloggen min, så følg med!
Ha en super Lørdagskveld mine søte
post signature

17 kommentarer:

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så flott adventstake...enkel og stilren og med søte små engler:) De siste par årene har jeg gått tilbake til vanlige stearinlys, i stedet for kubbelys...greit med litt forandring:)

Ønsker deg en fin adventshelg:)
Klem Marianne

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Den var jo utrolig nydelig da...
Jeg har begge deler jeg. Vanlige lys på kjøkkenet og kubbelys i stua. Det siste er litt mer praktisk med tanke på at det kan brenne så mye mer enn vanlige lys.

Takk for koselig kommentar hos meg i dag.

klem

Gitte sa...

Så søt den var:)
Koselig med engler:)

Ha en fin lørdag, søte Jatte!

Klem Gitte

Beathe sa...

Den var søt :) Ganske mye fint blitt på Nille for tiden :) Vi har vasket her i dag også, ålreit å få det unna :)

Unknown sa...

Så koselig den var da ♥
Er alltid hyggelig med noe nytt;)
Kos deg med pyntingen!

Klem Line

Hanne Margrete sa...

Den adventstaken var utrolig skjønn! Enkel men dekorativ, g søte engler:) Kos deg med juleforberedelser og lørdagskveld!

Klem fra Hanne:)

Hege sa...

Så fin den var..og kos deg masse med pynting til jul :o)
Så godt å lese at voffsen er frisk..herlig nyhet.

Klem Hege-mamma til 3

Tommensgirl sa...

kjempe søt adventstake du har kjøpt deg:)
Håper du har en herlig lørdag:)
Klemklem

Ingrid sa...

Den der er så søt. Jeg har siklet etter den jeg også. Men fant ut at jeg allerede har to til telysholdere og en til vanlige lys, så da får det holde. Men den er kjempenydelig.

Katrine Helen sa...

Kjempe fin! Jeg skulle også ha en sånn, men her var de utsolgt:(
ha en fin adventstid:)

Synnøve sa...

Kjempefin adventstake. Nydelige engler på den.
Moro når en finner noe en liker til en grei pris:-)
Ha en fin kveld
Klem

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Søt adventstake :)

Har forresten bodd en del år i Grenland nå, men er ikke her i fra. Er fra Telemark da :)
Har forøvrig sett deg ett par ganger :)

Ha en fin lørdagskveld!

Sidsel Veierland sa...

det ble kubbelys her i år. Har tidligere stortsett hatt med tynne lys før...... men forandring fryder. Var skjønn den adventsstaken din....
God helg

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Kjempesøt adventstake Jatte:)

Gleder meg til giveaway!!!!

Ønsker deg ein kos kveld♥
Klem frå Mette.

Ingrid sa...

Heia :)

Den adventstaken der va jo bare kjempe nusselig da, likte den kjempe godt <3

klem fra Ingrid <3

Mattisheimen sa...

Åh, den var kjempesøt! Har ikke sett den hos Nille i år. Selv har jeg gått for kubbelys i år og - men av den smaleste sorten. Liker at jeg kan la de brenne i mange timer om søndagene :)

Renate

Karoline sa...

For en nydelig adventsstake :D Veldig fint hjemme hos deg!
Ha en fin søndag :) Klem