12. desember 2011

Røde innslag ..


Julepyntet speilskjenk - noen røde lys for og bryte litt opp med det hvite :) Som jeg skrev tidligere så kjører jeg hvitt, sølv og litt røde innslag i stuen, mens kjøkkenet er mer rødt..
Trives med denne kombinasjonen, syns fort det kan bli litt for mye rødt også, ihvertfall her hos meg!

Nå farer jeg straks avsted på jobb, langdag for meg idag - satser på handleglade kunder som gjør dagen både fin og at det vil gå fort.. Kundene er jo stort sett blide og fornøyde da, det skal sies.. Men i disse juletider syns jeg det er ekstra koselig, for folk er så  ekstra blide og fornøyde (stort sett :p )


Ha en herlig Mandag
post signature

7 kommentarer:

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Koselig pyntet..Enig kan fort bli mye rødt:)

Digger den speil skjenken,vakker!!

Nyt ny uke:)

Klem Linda:)

Bondekjerringa sa...

Kjempekoselig på skjenken din :) Kos deg på jobb med forhåpentligvis ikke altfor stressende kunder ;)

Gitte sa...

Hei søte!

Så koselig du har det :) Røde lys var bare prikken over i'en:)

Ha en herlig mandag!
Klem Gitte

Anonym sa...

Jeg liker røde detaljer i jula - frisker så fint opp! Vakkert pyntet speilsjenk.
Spisestuestolene dine ble veldig fine med nytt trekk.
Klem

Unknown sa...

Heisann ;o) Det går helst i hvitt og sølv hos meg også, men det er jo så lunt og koselig med rødt så "litt" dukker det nok opp her også ;o))))
God jul til deg og dine ;o)

Klemmer Elisabeth ;o)

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Jatte :)
Så koselig stemningsbilde fra den nydelige sjenken din :)
Har en del rødt her også pluss en del nisser som barna absolutt må ha framme, men er jo litt koselig det også :)

Ei fortsatt fin førjulstid til deg
Klem fra meg :)

Cecilie's hverdagslykke sa...

Skjenken din er bare SÅ fin! ;o) Kjenner jeg er litt misunnelig på den ja ;) Og så fine spisestuestolene dine ble med både ny maling og nytt trekk, det er ikke så mye som skal til ofte for total forandring :)

Ha en nydelig dag <3
Klemmer fra Cecilie