15. desember 2011

J U L



JUL står det på telyslyktene, og JUL er det jammen i meg! Her er jeg stresset om dagen, føler jeg har ti tusen ting som skal gjøres som jeg ikke ser noen ende på, noen få gaver skal ordnes, tråder skal festes på diverse prosjekter, julekortene skal sendes ut (fikk sendt noen idag) gravkranser skal lages, gulvene skal vaskes, alle pakkene må pakkes inn, og innimellom alt dette skal jeg jobbe så og si hver dag ;) MEN, det blir jul uansett og jeg tar det hele med ett smil - for jeg elsker julen og når klokka slår 17.00 julaften å vi alle sitter til bords for å spise årets ribbe, så tenker jeg at dette er det beste med hele julen, nemlig forberedelsene, stresset og spenningen :)

Hylla fikk jeg av mamma til 21 års dagen min, og jeg elsker den! Den er faktisk kjøpt på Skeidar, og er en kopi av Blomingville sin versjon, men de er jo helt like :))


Nå skal jeg hive meg rundt og feste tråder, ha en herlig Torsdagskveld!
post signature

7 kommentarer:

Gitte sa...

Ja det er hen hektisk tid... Men er jo litt koselig og :)
Hylla di er kjempefin:)

Klem Gitte

Tommensgirl sa...

En hektisk men fin tid<3
Nydelig hylle<3
Ha en fin kveld..
Klem

Marte sa...

Samme følelsen her.. har 3 gjesterom som skal ryddes og vaskes bl.a. Sååååå kjedelig! haha. jobber best under press her, så det blir vel utsatt så lenge som mulig.. selv om jeg jobber fullt fra tirsdag til uka..

koselig hylle :D

Linn sa...

Hylla er rålekker!
Pjuh,ja er stress før jul.
Gud å godt det blir når julefreden senker seg :D

Takk for kommentar søta.
Down town stenger 21 neste uke også ;)

Linn sa...

Hylla er rålekker!
Pjuh,ja er stress før jul.
Gud å godt det blir når julefreden senker seg :D

Takk for kommentar søta.
Down town stenger 21 neste uke også ;)

Lindas Lille Leilighet sa...

Sånn er det i jula...en del stress, men det er alltid verdt det til slutt:) Ser vi har likedan symaskin;) De eeer så fiiine<3 Og ellers har du jo pyntet kjempefint til jul! Hylla var knalllekker!

Manne's hverdag sa...

Kjenner meg SÅÅÅ godt igjen i dette innlegget. Full fart helt frem til julaften. :)

Hylla er kjempefin og nydelig pynta.

Klem :)