29. desember 2011

Fortsatt jul i mitt hus


Late romjuls-dager, sove lenge, koselige frokoster og soffakos.. i wish! Her er det jobbing, jobbing og atter jobbing hele julen.. jeg klager ikke altså for jeg trives veldig godt i jobben min, men nå kjenner jeg at kroppen skriker etter litt fridager med late morgener og koselige frokoster♥ 

Jeg koser meg med julehjemmet mitt da mens jeg kan, syns juletreet vårt i år er såååå søtt! Litt pjuskete og sjarmerende.. Me like!



Nå skal jeg snart legge meg, kjøpte nye dyner, puter og sengetøy idag og jeg gleeeeeder meg til og legge meg nå :))) små gleder...God natt,

post signature

10 kommentarer:

Marte sa...

Kjenner igjen den følelsen.. "alle" andre sitter hjemme i pysjen, mens en anna stakkar må på jobb.

Her er det full fart i heimen om dagen! Mange nye rutiner for oss dette her ;) Men veldig kos da :)

Tove sa...

Syns juletreet ditt er søtt jeg. Kos deg med julehjemmet ditt litt til du...
Klem TOve

Unknown sa...

Så koselig juletre:)
Og det hørtes himmelsk ut med nytt sengetøy ♥

Sov godt!

Klem Line

Synnøve sa...

Du har et kjempefint hjem:-) Koselig med små juletre synes jeg.
Skjønner at du gjerne vil ha litt fri:-) Jeg har fri i hele julen pga at jeg er sykmeldt. jeg har aldri hatt fri jula før,så det er rart og ikke skal jobbe. Men håper jeg kommer meg på jobb etter jul no. Er ikke noe og trakt etter og være syk heller.

Ønsker deg en fortsatt fin jul.-))
Klem Synnøve

Daisys home sa...

Så koselig og julete hos deg :)
Her blir også julen værende til over nyttårshelgen.
Kos deg masse de siste romjulsdagene
Klem Sissel

KAYSO sa...

Skjønner godt at det er kjedelig å jobbe i julen. Får ikke helt den samme følelsen da. I år har vi hatt det så travelt i hele førjulsperioden OG i romjulsperioden at jeg egentlig ikke har klart å slappe av og nyte roen selv heller... Håper på en koseligere jul neste år med ei lita ei i hus :)

Jeg synes også treet ditt var veldig koselig! :) Julestemning <3

Ha en super natt - ingenting er bedre en nytt sengetøy og sikkert eeenda bedre når det er nye dyner og puter også, hihi! Det skulle vi ha hatt oss også :)

Klem

Gitte sa...

Hei søte!
Er jul hjemme hos meg ennå også... Men ikke lenge til den blir jagd på dør...

Håper du får slappe av litt i helga, nyt dagene!

Klem Gitte

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så deilig å kunne legge seg i nye dyner og sengetøy i kveld.
Håper du har hatt en fin juletid, selv med jobbing.

Ønsker deg en fin kveld
klem

hobbyvimsa sa...

Godt nytt år til dere alle:)

Klem Linda:)

lisje astrid's husblogg sa...

Det er det mitt hus også :)
Vakkert hos deg!

Takk for gode ord og inspirasjon i året som gjekk :)

Godt nytt år ♥

Klem frå Astrid