29. november 2011

...


Dette bilde er fra i fjor, veldig lyst og delikat syns jeg og var veldig fornøyd..
Dette bilde er tatt på julaften, å det gigastore juletreet vårt som tok halve stua har sneket seg med, ikke bare var det stort men det dryste så inn i granskauen mye at vi tråkka i granbar i flere mnd.. kan sikkert enda finne en og annen granbar gjemt ned mellom listverket :p i år satser vi på ett litt (veldig!!!) mindre ;))

Kjempekoselig å se alle de fine julehjemmene rundt forbi på bloggene,
håper snart å kunne vise bilder her ifra også


post signature

11 kommentarer:

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Veldig fint :) Gjorde seg veldig med den røde julestjerna på bordet synes jeg.

Juletre ja... Har enda ikke helt bestemt meg om vi skal ha juletre eller ei. Men et eller annet med lys på blir det hvertfall :)

Ha en fin tirsdagskveld!

Anonym sa...

Om det var vanlig gran kan dere prøve edelgran istedenfor i år. Det ryr mye mindre og holder seg mye finere enn vanlig gran :)

//Ann-Sofie

. sa...

Gleder meg til å se julehuset deres og Jatte:)

Ha en fin kveld♥

Fabelaktig sa...

Åh så koselig bilde! Kjenner jeg blir helt salig :)

Fabelaktig tirsdag til deg og dine!
Her er det snart noen pepperkaker som skal dekoreres etter alle kunstens regler :)
Klem fra meg

Susan sa...

Kjempefint! :-) Dryssing av nåler er en del av julen :-) Sjarm! :-) God tirsdagskveld!
Klem

Malin's Hus sa...

Väldigt fin bild! Gillas!!!!!! Må så gott, kram kram

KAYSO sa...

Fantastisk fint gulv dere hadde! Slikt gulv kunne jeg ha tenkt meg å ha hatt her nede i stuedelen av huset vårt også. Nydelig var det! Gleder meg til du kommer med juleinspo også :)

Jeanette sa...

Vakkert bilde,fikk lyst å se mer av juletreet jeg :)

Ha en fin kveld.

Klem Jeanette

Beathe sa...

Har på følelsen av at bloggen din kan hjelpe meg med julestemningsprosjektet mitt ;)

Marte sa...

Nå har jeg pynta i to dager her.. hehe. Begynner å bli bra tror jeg ;)

Du kan kjøpe normannsgran (ligner edelgran) hos Mester Grønn! ;) De er kjempesøte, ca.. 1 meter høye, i potte. Hadde et i stua i fjor, det falt ikke av ei eneste nål. Hadde det inne i et par måneder. Har kjøpt meg et nå også, skal legge ut bilde snart :)

Thelma Louise sa...

koselig stemingsfult det var her..)

ha en fortsatt kos søndag..)