31. oktober 2011

Kosemoseoverdose..

(Siden vi har litt innsyn fra gata utenfor liker jeg å ha persiennene på dette vinduet lukket på kveldene :))


Dette er virkelig min plass i stua, i kosekroken i sofaen med Pc, levende lys og bestemors gamle koffert full av herlig garn og mange prosjekter .. Gode myke pledd og noe godt og drikke!
Høsten er virkelig min årstid!


Idag har jeg tidligvakt på jobb så Lydighetstrening med Kee senere - blir en BRA dag!
God ny uke ønskes dere alle - be the best you can be..
post signature

16 kommentarer:

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

God morgon Jatte:)

Herleg kosekrok du har!!!! Stilig med den gamle kofferten...
Ha ein fin dag på jobb og trening med Kee♥
Klem fr¨å Mette.

Tove `blogg verden sa...

Skjønner godt du koser deg der ja :) Ser veeeeldig innbydende ut :D Ha en flott dag, og en ny,fin uke!
Klem Tove

Anne Karins Mat og Vin sa...

For en deilig krok du har laget deg. Forstår godt dette er en koseoverdosemose plass:)) Ha en herlig dag, søte deg!
Klem Anne Karin

Unknown sa...

Der så det veldig godt ut og sitte og slappe av ja, skjønner godt at du trives der ♥

Ha en finfin mandag;)

Klem Line

Anonym sa...

For en herlig kosekrok.:))
Ha ei finfin ny uke.
Klem Mette.

Hanne Margrete sa...

ÅÅå som jeg kunne ønske jeg hadde en sofakrok å krype opp i! Men den som venter på noe godt osv...;) Virkelig innbydende og nydelig kosekrok du har! Og strikketøyet i gammel koffert..der satte du meg på en ide;)
Ha en fin mandag!

klem fra Hanne:)

Silje/whippetliv sa...

Der så det virkelig godt å bare slenge seg ned : ))

Merete Isabell sa...

Helt utrolig! :) Gjett om jeg vil ha meg en slik plass da!!! :)

Unknown sa...

Koselig krok du har:))

Klem

Åse fra mitt lykkehus sa...

Ååå kan godt forståd du trives der, så herlig.
Ha en flott uke.
Klem Åse

-monakristin sa...

for en koseli plass! i dag var jeg på princess og så på juleting, og tenkte på deg, det gjør jeg alltid når jeg er på princess ;) masse fint hadde de! god kveld i kosekroken! -monakristin

Fru Andersen sa...

For en herlig kosekrok! Heldige du;-)

Ønsker deg en god uke!

Tommensgirl sa...

Herlig kosekrok du har:) Kos deg resten av kvelden:)
Klem

Pink lady sa...

For en herlig krok! Skjønner godt at du koser deg her.

Takk for koselig kommentar!

Klem til deg

Ann Tove sa...

Hei, takk for besøk i bloggen min. Ja, eg deler gjerne oppskrift. Har lagt den ut på bloggen no, håpar den kjem til nytte. Ser du har ein koseleg kosekrok, og garnet ligg klart i kofferten. Berre å sette i gang :)

Fru Haugen Klingen sa...

For en utrolig koselig kosekrok du har! Misunner deg den stort!!!

Ha en flott tirsdag Jatte :)

Klem fra Fru Haugen Klingen