15. oktober 2011

Koselig å ha..


Minner fra barndommen
En liten børste i sølv, og en ramme som hører til, bilde er av meg som liten søting - liten og rund, men veldig blid ihvertfall ;)
Bilde er litt ødelagt siden min yngste søster har smakt litt på det når hun var lita - men det er jo litt sjarmerende også da.. minner

Fikk hjem ett lass med babyklær fra jeg var lita av mamma her om dagen (neida, jeg er ikke gravid) siden mamma har flyttet å ikke hadde plass til og stable det, koselig å se igjennom små sparkedresser og kjoler jeg hadde som lita, selv om moten har forandret seg bittelitt kan man si.. men mye pasteller da, det liker vi jo - sant?


Imorgen skal jeg kjøpe maling til noen prosjekter - følg med!
God helg mine venner
post signature

3 kommentarer:

Hanne Margrete sa...

Ja dette var koselige ting! så skjønt med sølvbørste, og koselig bilde med minne fra en liten nysjerrig søster;)

Ha en koselig lørdag!
Klem fra Hanne:)

Rebekka sa...

Åååå, så søt :o)
Koselig med litt barndomsminner i heimen.
Så flott at moren din har tatt vare på noe av klærne du brukte da du var liten tulle, kanskje noe kan bli brukt når du en dag får dine egene søte små :o))))
Ha en fin lørdag

Tommensgirl sa...

Koselig ting å ha:)
Så flink mammaen din har vært som har spart på babyklærene dine... Det har gjort etter gutta mine.. Men har ingen klær fra jeg var liten, med unnak av ett par sko, og en kjole..Hadde vært kos å ha hatt mer..
Ha en herlig lørdag:)
Klem