5. juni 2011

Sommer på jorda smil overalt...



Nå er det virkelig sommer..
Vi kosa oss masse med feiring av søskenbarn Sofie igår
Først spiste vi Kinamat og dessert sammen alle sammen (voksne)..
Så dro bursdagsbarnet og hennes kjære videre for å feire og vi andre gikk oppover i byen å satt oss på en ute uteresturang, jeg drakk Cola og de andre tok seg en kald øl i sola.
Her kommer ett lite bilderas fra kvelden!

♥SOMMER 





På utsiden av Jonas.B.Gundersen i Porsgrunn - nydelig sted!




En måke som poserte litt foran kameralinsa ;)



Familien 
Fra Venstre: Onkel, Mamma, Meg, min kjære, Tom, Sofie og Bestefar - Tante tok bild ;)



♥ Bursdagsjenta og hennes kjære Tom 




Kinamat - Kylling i Karry - min favoritt, nam nam!




Mamy and Me



Nye en iskald Cola Z i varmen på brygga er ikke feil en fin Junidag



Kos utenfor Jonas.B.Gundersen..
Meg, Onkel, Tante og Bestefar - min kjære tok dette bilde :))


En veldig koselig kveld med latter og glede,
post signature

11 kommentarer:

Christina Mari sa...

Ser ut som en kjempe koselig dag!
Gleder meg til sola viser seg ordentlig her nord å.
Ha en god dag.
Klem Christina

Rebekka sa...

Åh, sol og varme ser helt hærlig ut.
Visst du set på min blogg, ser du for et vær vi har hatt i helga.
Har vært kledd i vinterutstyret mens jeg så på fotballkampene, og måtte strikke ullvotter til datteren min fordi hun holdt på å fryse seg i hjel under kampene :o(
Tror snart jeg kommer en tur på besøk til dere, vill ikke være her i Nord ;o//
Ha en flott søndag, og nyt finværet :o)

Siri sa...

Så koselig :-)) Mange fine bilder.

Klem Siri

marya sa...

Ser ut som en festlig tid ja :)
Fine bilder

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei søta!
Det så ut som dere hadde en alle tiders dag igår! Nydelige bilder du tar ;)

Ønsker deg en herlig søndag!
Klem

Tommensgirl sa...

Hei:)
Det så ut som dere koste dere veldig :) Masse fine bilder:)
Ha en fiiin søndag,søte deg:)
Klem

Havfruen sa...

Dette så trivelig ut ja:) Kjempefine bilder:)

Traff en mopsegutt i går, herlighet så skjønn han var. Men han var redd Major...sto bare og bjeffa til ham:)
Ha en fin kveld, klem fra meg:)

InstatreffNorge sa...

Så fine familiebilder:)
nam nam kinamat:):) beste som finns:)

Min kjære har dratt for å hente sushi nå og jeg har åpnet en flaske vin.. må nyte slike fine sommerkvelder:) Vet aldri hvor mange vi får her i Norge;)

Klem klem

Anita Tørmoen sa...

Så deilig da!

Anonym sa...

Herlige bilder!! :) Deeeeeilig at sommeren har kommet <3

Synnøve sa...

Så nydelig du er:)
Ser ut til at dere hadde en kjempefi dag!
Klem Synnøve