16. juni 2011

Nytt domene og ny sofa!!


Da har jeg fått ordna eget domene på bloggen, så nå finner dere bloggen på www.jattes.com har lenge tenkt å gjøre dette, men nå er det altså gjort, veldig greit å slippe den lange adressen igrunn! Men pga overflytting til nytt domene så forsvant hele blogglisten min i høyre kollone, så den holder jeg på og legge til på nytt..  så da vet dere det!

Ellers så har vi avgjort og kjøpe ny sofa - Newport hjørnesofa fra Home & Cottage Må bare få solgt ektorpen vår først, å siden vi har en kjøper venter vi egentlig bare på at det skal gå i orden.. moro moro! Noen som har noen erfaringer med denne sofaen? Hvordan er det med trekket og vask feks?

Nå skal jeg ta ett strøk med maling på bena på bordet mitt, imorgen skal det settes på plass - Love



Ønsker dere alle en god natt,
post signature

17 kommentarer:

MissMette sa...

Gratulerer med nytt domene :)
Ja det er kjekt å få det slik
Jeg også har tenkt på dette,
meeeeen ikke fått rotet meg
til det ennå :)) Spennende
med ny sofa snart da :) alltid
kjekt med noen nytt innimellom
Ønsker deg en flott torsdag,
stor klem fra Mette...

Villblomsten sa...

Gratulerer med nytt domene :-)

Unknown sa...

Å newport sofaen er så fin :) skal du ha begge trekkene til den?? Jeg hadde planer om å kjøpe den, men ble bare med planen.. Men fikk min lillesøster til å kjøpe den iallefall =)) Klem

Irja sa...

gratulere..men kan vi da følge deg som før??
takk du, her i huset er alle små løsninger som gjør det litt ryddigere kjære :D

Unknown sa...

Grattis med nytt domene;)
Så gøy med ny sofa da, også fra Home&Cottage da! Jeg elsker den butikken ♥
Burde vel ikke være noe problem og få solgt Ektorpen vil jeg tro;))

Ha en fin dag!

Klem line

Maias Fabelaktige Verden sa...

så gøy med ny sofa og gratulerer med nytt domene :)

Ønsker deg en fabelaktig torsdag!
Klemklem

Siv Toril sa...

Såååå kjekt med NY sofa:) Jeg må nok drømme litt til... Har sett en slik søt liten engel som du har på kremmarhuset... Kommer til og bli et par av de her i huset! Gratulerer med nytt domene:)

Linda sa...

Kjempefin sofa, kunne tenkt meg noe lignende selv. Gratulerer med nytt domene, og ha en strålende dag! :-) -Linda

Rebekka sa...

Gratulere med ny sofa, det er alltid stas med nye møbler :o)

Ha en flott dag.
Klem

Fru Glitters Hus sa...

Så gøy med ny sofa da:-) Har ingen efaring med denne , men min svigerinne har den, og den er helt nydelig og sitte i, og skikkelig smashing å se på.

Ha en flott torsdag.

Klemmer

mywoolyadventure sa...

Har desverre ingen erfaring med den sofaen. Gleder meg til å se bordet ditt:)

Gratulerer med eget domene, og ha en flott dag:)

Precious Home sa...

Gleder meg til å se sofaen!

Ha en fin dag!

Tommensgirl sa...

Gratulerer med nytt domene:) Så flink du er som klarer å fikse det..skjønner ikke noe av det der jeg..
Så fin sofa dere skal kjøpe:) Hvilken farge skal dere ha? Gleder meg til å se:)
Ha en fiiiin dag,snuppa:)
Klem

Bittelille villa/Jennifer sa...

Gratulerer med nytt domene! Og ikke minst med avgjørelsen om at dere skal kjøpe ny sofa:) Det er den sofaen jeg ønsker meg mest også, den er så fiiin. Min beste venninne har den, og har vasket trekket uten problemer:)

klem Jennifer

Smykkas sa...

Gratulerer med begge deler.

Jeg kjøpte nye møbler for noen år siden, så der blir det ingen fornyelser.

Det blir vel ikke fornyelser på bloggen heller.

Klem

Anonym sa...

Hei!!
Jeg har denne sofaen i kjellerstuen. Det var bare "love at first sight" når jeg så den. En deilig sofa å bare forsvinne nedi...
Når det kommer til trekkene så forstod jeg det slik at vi kunne vaske dem. Vi bruker kjellerstuen så lite at jeg har ike gjort det enda...

Klem klem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Gratulerer med nytt domene... og ny sofa... Dette blir bra!
klem