3. juni 2011

NIB utfordring - Uterom


Jeg har ikke noe og stille opp med mot alle disse flotte hagene og terrassene til dere andre, men siden jeg syns slike utfordringer er moro å være med på så henger jeg meg på likevel ;) Bildene ble tatt i påsken, men ser så og si likt ut her enda.. dessverre!


Gleder meg VILT til husene skal males lyse neste år!!
Da skal det pyntes og ordner som bare det ute! :)

Idag skinner sola og det er utrooolig varmt ute, veldig deilig etter en god stund med regn og høstvær!
Vi får nyte det til det fulle, vet jo aldri når det snur her i Norge ;)


Ha en fin kveld,
post signature

15 kommentarer:

Bittelille villa/Jennifer sa...

Så herlig bidrag til utfordringen:) Du har absolutt noe å stille opp med!!:) Kjempefint med den lille hylla, også oliventreet da - elsker det!

Ha en fantastisk helg,
klem Jennifer

Janne sa...

Synes det var kjempekos her!!! Og det å velge om du vil ha sol eller ei på deg er bra:) Jeg savner markise skjønner du:)
Lykke til i utfordringen!
Klemmer fra Janne

ingjerd sa...

Hihi, det er ikke størelsen det kommer ann på vet du! Heller evnen til å utnytte det man har, og gleden ved å la kreativiteten blomstre.
God helg.

Frøken H sa...

Synes du har en kjempekoselig uteplass jeg! :) Koselig pyntet! Lykke til i utfordringen! ;) Ha en fin helg! ♥

klem Frøken H

lisje astrid's husblogg sa...

Kjempe flott uteplass! ♥

God fredagskveld:)

Klem frå Astrid

Mette`s hus og hjem sa...

Syns du har det koselig på terassen jeg :)
Går også å gleder meg til vi får huset lyst, blir liksom så mye lettere å pynte da, har gult hus jeg også !!
Heldig dere som har sol, her er det regn og snart høststorm tror jeg :)

Ønsker deg ei kjempefin helg
Klem Mette :))

Fru Glitters Hus sa...

Koselige bilder du har tatt, ska si vi har vært heldige med fin været, må det bare vare.
Ønsker deg en finfin helg, Klemmer fra Ine

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Koseleg uteplass Jatte:)Herleg med hylla,levande lys og det flotte Oliventreet!!!
Fint bidrag;)
Kos deg i helga søta♥
Klem frå Mette.

Maias Fabelaktige Verden sa...

Jeg syns uterommet ditt ser herlig ut jeg :)

Ønsker deg og Kee en herlig og solfylt helg!
Klem

Tommensgirl sa...

Hei snuppa:)
Synes det var en veldig koselig uteplass du har jeg:) og ett kjemp fint bidrag til nib utfordringen:) Lykke til:)
Ha en fortsatt fiiin helg:)
Klem

Gamletingretten sa...

Lykke til :D Jeg har desverre ikke noe ute området som bare er vårt :P hehe, men snart :D Ha en fin dag Jatte, nyt sola ;) klem fra Gamletingretten ♥

Anita Tørmoen sa...

Så koselig det ser ut:) Håper du vinner:)

Bekka sa...

Koselige bilder - lykke til i utfordringen :)
Klem fra Bekka

Lulle og Laban sa...

Koselig uteplass :O) Er så deilig at sommeren viser seg igjen!

Lykke til!

Carinaklem

Veronica sa...

Syntes uteplassen din er fin.
Sikker på at du får mange herlige sommerdager her...
Klem