25. januar 2011

Fått en award♥

 Fikk denne koselig awarden av mine sømmer og sønner, tusen takk søte du!
Med fulgte det med en liten utfordring som jeg selvsagt tok på strak arm ;))


Ta opp nærmeste bok, og slå opp på side 18, og let frem linje 4 - hva står det der?
Da første kapitlet er historien om mitt første møte med kommunikasjon arter i mellom, min første opplevelse med en synsk dyrkommunikatør og historien om Rodney, katten som gjordet det hele mulig. (Snakk med dyrene og få svar AV Amelia Kinkade)

                              
Hva var det siste du så på TV?
Det var vel Unge Mødre på kanal FEM.


Bortsett fra datamaskinen - hva hører du akkurat nå?
Bikkja som vasker deg..


Når var du sist ute og hva gjorde du da?
Kom inn for 20 minutter siden, vært ute og gått tur med bikkja i deilig sol.


Hva har du på deg nå?
Jeans, singlett, tynn genser og ullsokker


Hva var den siste filmen du så?
Det husker jeg faktisk ikke.. ser lite film for tiden.



Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
Nei! Jeg liker meg godt her i Norge jeg ;)


Sender denne videre til;

 Fordi dere Inspirer meg hver dag :)

Her er det soooool idag også, nydelig..
Akkurat (som jeg skrev i utfordringen) vært ute med Keegan, gått deilig tur, benytter anledningen til fine turer nå som det er så mildt og han i det hele tatt vil ut frivillig *ler*

Håper dere har en like solfylt dag,

post signature

2 kommentarer:

Anette (Hvit Romantikk) sa...

God ettermiddag Jatte ! :)

Gratulerer med velfortjent award. Unge mødre er fast innslag her også.

Ønsker deg en god og fin dag videre. ♥

Klemmer fra Anette :)

Precious Home sa...

Aaahh! Takk for søte ord:) Skal ta utfordringen i morgen jeg;)
Tusen takk:)

Ha en fin kveld!