23. januar 2011


Hei alle..
Da var det Søndag gitt, ukene flyr så utrolig fort og jeg syns nesten det bare er fredager og Mandager hele tiden jeg, å jeg sitter alltid like dum igjen å tenker "hva fikk jeg egentlig utretta denne uka" - svaret er som regel ikke stort ;) 

Igår var mamma her en tur, hun hjalp med litt med beretting av en meter høy kleshaug som lå på gjestesanga, å som jeg lukker øynene for hver gang jeg skulle inn å hente noe der - jada, dårlig husmor er jeg! Så tusen takk til mamma hun fikk vin for jobben da ;) sambo var på julebord igår med jobben sin, å kosa seg der.

Idag har vi bare slappet av, det har vært helt nydelig vær her, mildt og godt
Imorgen er det hundetrening igjen, å det gleder vi oss til.



Håper dere har kost dere i helga
Å ønsker dere alle en god uke.
post signature

5 kommentarer:

Bittelille villa/Jennifer sa...

Kjenner meg igjen - uka bare flyr! Helga også for den saks skyld. Vi skulle jo begynne oppussingen av soverommet denne helga, men har kun rukket å kjøpe inn materialer og maling. Men det går jo ikke fra oss da:) Så imorgen starter vi med å ta ned listene, og forhåpentligvis får vi begynt litt med grunning av taket også.

Høres ut som du har hatt en koselig helg, håper du får en fin uke også:)

klem Jennifer (bittelillehuset)

Precious Home sa...

Godt å høre det er flere som har fylte gjestesenger;)

Ha en fin kveld!

Maias Fabelaktige Verden sa...

Så heldig du er som fikk hjelp til å brette tøy. Her i heimen er det mannen i hus som tar seg av alt av klesvask og bretting, mens det er jeg som står for husvask. Helt grei arbeidsfordeling for meg :-)

Ønsker deg en fin kveld og en bra start på uken!
Klem klem

Frøkena i Lyckliga Gatan sa...

Kleshaug ja..... Merkelig at den berre blir mindre ved skippertak....
Og kva skulle vi gjort uten mødre?? Greit med litt bestikking når jobbern er gjort ;)
Ha ei fin Veke, Jatte :)

Kaisas mamma sa...

Herlig med mammabesøk:) I hvertfall når hun hjelper med å brette klær! Må bare si at den symaskinen din var helt nyyydelig! Ha en fin uke:)