28. desember 2010

♥ ..Litt kreativitet ..♥

I år har jeg laget en del julegaver selv, jeg har strikket, heklet og malt litt, i tillegg har vi laget brente mandler og seigmenn :)
Jeg syns hjemmelagede gaver er veldig koselig og få, å man får jo da alltid noe som er helt unikt!




 Etter at mamma så bilde jeg malte til meg selv, ble hun helt forelsket og har snakket mye om at hun ønsker seg ett slikt bilde.. Hu er nemlig like glad i engler som meg
;)
Så da var det bare å ta malekosten fatt og prøve seg på ett til, her ser dere resultatet.. det står "Dream, Hope, Wish, Belive" også, men litt vanskelig å se pga dårlig lys! Mamma ble veldig fornøyd å det er jo det viktigstev



 

Så prøvde jeg meg på mitt største strikkeprosjekt så langt i "karrieren" en monsterbukse i ull, denne ble min lillesøster på 3 år sin ;) strikket i str 4 år, så den passer nok i ett par år til :o)
Ble ikke så værst faktisk, men litt småfeil ble det jo, men ikke noe som syns så veldig..
Håper dere har fine romjulsdager,
post signature

2 kommentarer:

Anitas hus sa...

Så flink du er! Både bilde og buksa var kjempe flotte:) Alltid gøy å få noe hjemlaget:)

Håper du koser deg i romjulen!
Klem, Anita:O)

Malin - mine gleder - sa...

Buksa ble jo kjempe sprek :D Syns du det var vanskelig?