30. november 2010

Litt flere julebilder & det fine skatollet ♥


Det er så fint når man får tatt bilder i sollys, som regel glemmer jeg å ta bilder på dagen, å det er jo ikke akkurat mange timene med dagslys nå om dagen så blir mye bilder i mørke - å da veldig kaldt kunstig lys..

Men her er bilde av det nyoppussede skatollet mitt  Ble veldig fornøyd nå som det ble hvitt - gjenstår bare å få nye håndtak på det, men det haster jo ikke :)



Rødt & Hvitt blondebånd på lysestakene..
Å to fyrstikkesker jeg har dekorert (det ene er med bilde av Kee;))
 


På spisebordet har jeg laget en liten dekorasjon med granbar, kongler, kanelstenger og noen frosset epler kjøpt på Nille eller noe i fjor.. Noen gafler og engelservietter ligger lett tilgjengelig
Jeg er såå i julemodus nå og pynter og koser meg! 


Ha en strålende kveld, 
Imorgen er det 1.desember  

post signature

4 kommentarer:

Ruter & Hjerter sa...

Fantastiske bilder:) Jul jul det er så stas:)

Milena Marie sa...

Hei du :) Så uttrolig fint det skatollet ditt ble da. og så mange fine bilder :)

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Kjempe fint :) Hvor fant du trollhassel!? :P

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Så koselig du har gjort det da, fine bilder. ;o)

Klem Simone