7. oktober 2010

Vedovnen er på plass♥

Idag kom mureren hit og monterte vedovnen vår, så om ca 14 dager kan vi begynne og fyre i den
Vi kjøpte ovnen i fjor, men fikk aldri montert den da det var masse greier med at vi måtte lage nytt hull osv, å han som kom og gjordet det gjorde feil osv !!


009


Jeg strikker og koser meg, imorgen er det vaskedag og da skal jeg få tatt litt nye bilder her, håper jeg i dagslys.
Veldig lenge siden jeg har gjort det nå, det blir jo tidlig mørkt å da glemmer jeg det rett og slett ;)


PS: Prøver ett nytt program til og skrive innlegg for å se om det er noe for meg, Windows Live writer!!

Om dere har andre tips til programmer jeg kan vannmerke bilder med så hyl ut! :)


/Klem Jatte♥

2 kommentarer:

Milena Marie sa...

Hei du. så utrolig deilig med en vedovn da :) savner det å ha noe man kan værme med her utenom all den eletriske varmen. blææ. støm og atter strøm.

Det ble jo så utrolig koselig i det hjørnet hos dere også da :) Bra dere fikk det føre vinteren da ;) blir deilig det når det blir kaldt..

Kose- grisene ♥ sa...

Så deilig med vedovn! Det gir definitivt den beste varmen, på kalde vinterkvelder osv. Bare lyd av ved som brenner er så beroligende!
Så koselig at du la igjen kommentar, legger meg til som følger :-)
Og hallo, for et nyyydelig hjem dere har!! Har du sett!
Nå er det nattan her, håper du får en fin helg :-)
Stor klem fra meg ♥