25. oktober 2010

NIB Utfordring - her er jeg :)

  

 Hei, Jeg heter Jannicke også kjent som Jatte både her i blogglandia og blant venner/familie .
Jeg er 21 år gammel, bor i en rekkehusleilighet som meg og min kjære kjøpte i fjor høst, her bor vi da sammen med en hund og to kattepuser :)
Vi har pusset opp nesten hele leiligheten, men fortsatt litt som står igjen her og der.


Inspirasjon
 Blader, bloggere, bøker, venner og familie

 Min favoritt
Av ting i hjemme må det bli den gamle symaskinen jeg arvet, den har gått i generasjoner .

Drømmehjem
Et hus i landlige omgivelser, gjerne ett lite småbruk, der vi kan ha masse dyr og nyte livet.

 Uønsket
Møbler med veldig rette kanter, i høyglans..
eller veldig sterke farger å mønster. 

Drømmedag
Inspirerende og morsom dag på jobb i en Interiørbutikk (min store drøm er å jobbe med enten interiør eller dyr), så en fin tur i vintersola med hunden, 
komme inn og fyre i peisen, drikke te og bare koooose meg med interiørblader og strikking.
 
Godfølelsen
Den følelsen jeg får når jeg har det fint rundt meg, og hunden er super-happy når jeg kommer hjem etter å ha vært borte noen timer !


Da har dere blitt litt bedre kjent med meg :))
Over og Ut..

Ingen kommentarer: