21. oktober 2010

La det snø, la det snø, la det snøøøø ♥


Damdidam.. da kommer det ett "snø innlegg " fra meg også ..
Det begynte å snø i ettermiddag å nå ligger det et godt lag på bakken og i trærne
Jeg syns det er kjempekoselig!!


 Måtte så klart ut en liten tur med kamera, men siden det var så mørkt så ble bildene så som så..
Jeg har vært og handlet litt julegaver (og litt til meg selv ;)) ikveld, er jo 40% rabatt på Kid Interiør denne uken *O`lykke*

 På vei hjem var det mange som hadde kjørt ut i grøfta osv, lang kø på den strekningen mellom senteret og huset mitt som til vanlig tar 5 min med bil..
Jeg slapp unna grøfta heldigvis!:)



Fikk ikke kjøpt vedkurv, fant ingen..
Men ser mange av dere bruker enten sinkbalje eller en gammel trekasse, det er jo veldig lekkert - lyst på det jeg også egentlig, men hvor får man tak i dette??? :))

 
post signature

6 kommentarer:

Lady SoJoh sa...

Lushes eyelashes and cutey outside enjoying the first snøfall ;) Skjønne bilder - årntli blinkskudd :D moro med bil i detta været ><
smask :x winkwink

Jatte sa...

Lady SoJoh;
(Haha, funny nick forresten)
Aaaaaaaw, U didn`t forget ♥

Uff, jeg tror ikke jeg skal ut å kjøre før Lørdag ihvertfall! Snøen ligger enda :|

xoxo ♥

Unknown sa...

Det så ikke ut som vofsen var like glad for snøen som deg;-D
Trekasser og zinkbaljer finner du gjerne på loppemarkeder, men man skal være heldig hvis man er førstemann til å få tak i de ;-D

Klem fra Grete

Unknown sa...

Jaaa tiddelobom!♥ Det er ett hvitt teppe her også, nyyydelig!!♥ Herlige vinterbilder, så søt vovse ;))
Nyt av vinterdagen og en flott helg ønskes deg!♥
Klem ANki

Unknown sa...

Så koselig med snø da, her var det også snø i går men det har regnet bort igjen.
Ha en god dag

Klem
Agnes

PS ang sinkbalje så har vi det i nettbutikken og det er gratis frakt for tiden. Merke er Bloomingville...

Mita sa...

Så koselige vinterbilder! Det får meg nesten til å lengte etter snø og kulde ;)

Klem fra Mita