16. oktober 2010

En fornuftig pakke i posten :)


Som de fleste vet (om ikke må du ha bodd i en hule de siste årene..) så er Oktober Rosasløyfe måneden, der det settes veldig mye lys på brystkreft..
Overalt hvor man er, er det stands som selger produkter med rosa sløyfer, mange bloggere reklamerer, butikker selger sløyfer osv..

Jeg som (forhåpentligvis) alle andre syns dette er veldig viktig, og kjenner også damer som har kjempet seg gjennom denne sykdommen.. Man kan mye om kreft idag, men ikke nok!! 
Derfor er det ekstra viktig at vi bryr oss, gir penger og støtter med det vi kan.

Disse rosa produktene er jo også veldig søte da, jeg bestilte en rosa sløyfe med strass, en refleks og en kulepenn!

Så gå inn på denne siden og bestill NÅ!!
Man kan også gi en pengegave om man heller vil det, eller i tillegg :) 

Vi interiørglade kjøper jo stadig en ny kopp eller lysestake, så og ofre litt penger på dette syns jeg vi alle skal ta oss råd til idag!;)


**************
Jeg skal nå stelle meg, setter nemlig kursen mot Oslo litt senere - der skal jeg på Lady GAGA konsert *lykke* det blir nok dødsbra tror jeg, den dama er jo ikke kjent for å være kjedelig på scenen akkurat *ler*
Håper dere også får en knallfin, Lørdag
post signature

3 kommentarer:

Elis@beth sa...

Så bra!!! Har støttet gjennom Jorid sin innsamlingsaksjon og bærer en rosa sløyfe på jakken-viktig!

Kos deg på GAGA konsert-jeg vil også-tøfft!

Klem♥♥

Vibeke / Mammas Hus sa...

Fine ting! :)

Har bare solgt et sett med øredobber i år, men det er litt det også. Får reklamere litt mer. ;)

Unknown sa...

Så fine sløyfer og penn, det er viktig å støtte ;-D

Gaga konsert hadde vært helt rått, men orker ikke slikt lengre fordi jeg får migrene pga lysshow osv;-(
Håper du har en fin søndag!

Klem fra Grete