10. august 2010

Svar På Strikkemysteriet ;)


Ja, her kommer svaret på strikkemysteriet (Som alle trodde hadde noe med baby å gjøre :p)
Det var grytekluter det skulle bli .. hehe, ikke noe mer innvikla enn det og kanskje eller ei så spennende ? ;)

Men, for ei som aldri har strikket mønster før så er dette ganske stort, å jeg er stolt!!
Det var veldig gøy  å få det til, å nå er jeg blitt hekta på strikking, derfor har jeg heller ikke blogget i det siste fordi all tiden min har gått med til strikkeprosjekter, å da har liksom ikke tiden strukket helt til når det kommer til Interiørblogging.

Kommer nok til og vise dere etterhvert hva jeg har strikket, men her kommer ett bilde til, dette er ett sjal jeg i utgangspunktet tenkte å ha selv, men jeg strikket nok litt stramt å med for tynne pinner, så det ble til ett barn - planen er at min lillesøster på (snart) 3 år skal få dette til jul!


Keegan er modell så dere skulle få se str bedre! :)

Håper alle har det bra og at sola skinner der dere er også
post signature

4 kommentarer:

Lena Celine sa...

Nydeige ting du har strikket! Lykke til videre!!!

Klemmer fra Lena

Tina sa...

Så flink du er:) Du har all grunn til å være stolt av både gryteklutene og sjalet:)
Skulle gjerne strikket samme grytekluter som deg,men jeg er elendig på sånt :p

Fossestua sa...

Haha :) Keegan så liiiitt bekymret ut...kanskje han tror matmor har rablet...sjal på en gutt :)
Fint sjal da, men jeg må si at Keegan stjal showet her :)
Klem fra Lise

UyenNhi sa...

Du er så flink! Blir så imponert jeg, skjønner ikke hvordan du får det til så bra og fint! Klarer så vidt å strikke jeg :p