18. august 2010

Fikk kjøpt maling ♥

 (Bilde fra Google)

Valget falt på Chi fra Jotun,
denne fargen er nesten kritthvit, men med en liten dråpe sort så den ikke blir gul-aktig :))
Fikk malt ett strøk på ene stueveggen i natt, å fortsetter med strøk nr to senere, men kan ikke gjøre det med hunden løpende i beina mine så får sende min samboer avsted på tur eller noe noen timer *ler*
Velger å gjøre meg ferdig med en og en vegg, da kan jeg henge ting på plass igjen å sette møblene på plass så jeg slipper å ha ett evig kaos her med alle møbler midt på gulvet .
Håper å få blitt ferdig i løpet av uken!!

Idag skal jeg på møte, 
Ha en finfin dag alle søtiser

post signature

3 kommentarer:

tove sa...

Hei hei
Blir spennende og se det endelige resultatet.
Ha en fin dag
Klem Tove

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei..
Jeg forstod faktisk at du hadde platene på veggen og at de sko males om :)))))

Tenker nok det blir kjempefint med den fargen. Jeg brukte Chi på badet i det gamle huset vårt, den var helt hvit :))
Tror nok at du blir fornøyd!
Synes det var utrolig positivt av deg og ikke synes dette er mye arbeid, da er jobben så mye enklerer å utføre :)
Ha en fin fin dag.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Spennande☺ Glede meg til å sjå bilder☺

Klem M♥