9. juli 2010

Smaken av sommer og shopping ♥


Ja, dette er virkelig smaken av sommer..
Nydelige Norske jordbær!!
De er så søte og gode at man trenger omtrent ikke søtning på dem.
Jeg spiser dem med fløte (skikkelig lavkarbo digg) Skal snart spise en skål med dette tenkte jeg! Mmmm..

Skal snart stelle meg også, for litt over 17 kommer mitt søskenbarn Sofie og henter meg å vi skal kjøre avsted til BØ der det er nattåpent idag det betyr jo da litt shopping! Håper å finne noen godbiter til en god pris..
Uansett blir det nok en koselig tur

Nydelig vær ute idag, å var varmt og godt når jeg gikk tur med Kee tidligere idag, men nå begynte det å blåse noe voldsomt ute så ikke så deilig å sitte ute akkurat nå! :)) 


Hvordan er været hos dere idag?
 



1 kommentar:

Precious Home sa...

Været her er strålende sol! Siste dag før ferie så feriemodosen har slått godt inn. Herlig!

Ha en fin kveld!