23. juli 2010

Litt nytt og litt omgjøring ;)


 Igår var det nattåpent på ett kjøpesenter 5 minutter (med bil) fra her jeg bor, jeg syns alltid det er så koselig å dra på nattåpent der siden det er ikke det største senteret og de lager til med telter med grillmat, billigsalg og musikk på utsiden.
Inne er det selvfølgelig masse SALG!! *me like*


 

Slik så jeg ut når jeg kom hjem, hihi ..
Fikk som dere ser litt med meg hjem, og er veldig fornøyd med fangsten også.

 

I samme slengen som jeg var igang inatt med å vaske og rydde, ble det gjort noen omgjøringer her i stuen, jeg slo sammen spisebordet så det ble helt rundt, vi er jo stortsett bare to som spiser det alikevell, å det er fort gjort og dra ut klaffen om vi skal ha gjester!

Forandring fryder!! :)



Fat med lys og en ♥ranke, enkelt men vakker pynt, jeg virkelig elsker ♥ranke og har nå fått masse av dem overalt i huset, tar avleggere hele tiden for og få fler!
I bakgrunnen kan dere skimte den nye tellerkenhyllen vår, fikk den av familie til min kjære, den var trehvit men jeg har malt den HVIT!! ble så fin atte♥

 

Pyntet med bilder, bok, skilt, lys og selvfølgelig ♥ranke *fnis*
Det som er moro med slike hyller er at de er så lette og gjøre om på, men ble fornøyd med slik den er foreløbig.. bilder av folk som betyr mye for oss og ting som er flott!



Har gjort om mer også, men skal vise mer senere, når jeg får på de hvite trekkene på sofaen igjen som er til vask! Her er detaljer fra hyllen min.. den grønne og brune duken som stikker ut fra skuffen er heklet av min bestemor som døde for noen år siden..
Selv om vi ikke hadde mye kontakt og familieforholde var anstrengt så er det koselig å ha slike ting♥
De betyr mye for meg! 


Liten detalj fra stuebordet også, kjøpt på Mester Grønn, men har byttet ut lyslykten som hørte med, med to små andre og en englevinge istede ♥



Da gjenstår det bare å ønske....




post signature

5 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Nattåpent og salg->me like♥

Masse fine ting du viser på bilda dine her☺

Knip du bere av ein liten del av hjerteranka og set i vatn?? Kanskje eg og skal ta avleggarar av min☺

Tallerkenhylla vart kjempefin☺

Klem M♥

Lotta sa...

Herlig altså:) Alt!!
Du har det lekkert..Og vofsen din er sååååå herlig:)

Klemmer til de vennen:)

Bettum Villa sa...

Nydelige bilder fra stua di! Og hunden din er sååå søt :)

Ønsker deg en god dag. Klem Madelén

Precious Home sa...

Godt å se det er flere som har bilder av dyra sine;) Flott stue/spisestue deres er!

MissMette sa...

Å ja, nattåpent senter er veldig kjekt… da kan man virkelig shoppe i ro og mak… Og ikke noe som er bedre en salg.. hehe.. Me Like :) Koselig med rundt spisebord… det noe som jeg alltid har likt. Så koselig du har det, mye fint å se på her hos deg… og ja forandring fryder ♥ Ønsker deg en flott lørdagskveld. Sommerklem fra Mette