11. juli 2010

En koselig helg er over ♥


Hei og God Søndagskveld :)

Denne helgen har gått fort altså, men har vært koselig også.
Fredag var det jo nattåpent med Sofie, der fant jeg masse godbiter som skal pryde heimen, 
skal få vaskset badet ganske snart og få pyntet og ordnet der inne..
Blir deilig å få inn litt stæsj, nå er det bare trist og sterilt der egentlig.

Igår var det 50 års bursdag for tanta til min kjære i Sandefjord,
Masse folk, deilig mat og drikke :)
Keegan var med å han elsker å være midtpunkt (etter bursdagsbarnet da.. hihi) han herja masse i den store hagen dems, fikk være litt løs og i langline på tomta dems, de har ikke gjerde der men bor langt ut på landet så er ikke mye trafikk osv, i tilegg til at Keegan ikke er kjent der så holdt seg ganske mye i nærheten av oss :)
Han var også kjempeflink under middag, dessert og kake spising og lå under stolen min og sov eller spiste tyggebein hele tiden!!

Idag har vært en sløv Søndag,
kosa oss inne med Tour de France ♥ og cola Zero,
vært ute på en liten kjøretur og egentlig bare slappa max av, Kee er også trøtt idag etter festen igår!




Bilder fra Stuen idag også gitt ;)
Er det noe dere ønsker og se bilder av så rop ut så skal jeg nok få knipset bilder av det jeg vettu !

Ha en fin kveld videre, 
her er det VM for fulle mugger - endelig er hele VM styret snart over ;))

post signature

1 kommentar:

Tove sa...

Hei hei
Så koselig du har det i stuen din. Delikat og lekkert.
Ha en fin kveld
Klem tove