15. juni 2010

Utfordring fra Mona Christin


 Morgenens nedtur... Jeg våknet veldig tidlig, uten grunn ..

Utenfor mitt vindu... Knallblå himmel og sol, blåser fortsatt en del, men håper det løyer litt etterhvert så vi får en deilig sommerdag igjen :)

På mitt fjernsyn... Ingenting akkurat nå, skal snart slå på å starte dagen med God Morgen Norge.

Jeg har på meg... Grå joggebukse, sort hettejakke og en lys singlette ;) ikke stelt meg enda med andre ord ..tihi

I dag skal jeg... Gå tur med voffsen, ta noen telefoner, bake muffins til søsterens Kongokveld, trene litt lydighet å vaske litt klær ? ;)

Helst vil jeg... Ingenting annet akkurat idag, mye kos på agendaen så .


I vinduskarmen...  Står ett oliventre i kurvpotte, to hvite lysestaker med blondebånd og kubbelys og en eføy i norgesglass :)

I helgen skal jeg... Kanskje i bursdag til tanta til min kjære i Oslo :)
Morgendagens lykke... Sol, fine stunder å god mat ;)

Dette bildet har dere ikke sett før:


Jeg kjeder meg å finner derfor ut at jeg vil prøve å komme meg oppi leketunnelen til Keegan *ler* ;))

Utfordringen sender jeg videre til;

&


Nå skal jeg slå på tv`n lage meg litt te og slappe av før Kee og min kjære står opp,
tenkte å ta med Kee å gå med min kjære til bussen idag også åå gjennom skogen på vei hjem - slipper IKKE ut Kattene først .. orker ikke å ha kattene på slep idag også .. hihi
post signature



1 kommentar:

Mor og datter sa...

Så morsom utfordring :)