9. juni 2010

Takk søte Camilla ♥


I går fikk jeg denne awarden av Camilla  , det var utrolig koselig syns jeg :)
Godt at jeg kan være til inspirasjon for noen .. hihi 
Med denne så fulgte det med en liten utfordring om å fortelle 7 ting om seg selv,
jeg har jo fortalt en del før, men kan prøve å se hva jeg kommer på denne gangen .
Jeg er sta som ett esel og gir meg ytterst sjeldent.
Jeg har et voldsomt tempramang, så pass på ;)
Jeg brenner for dyr og dyrevern - JA, til flere rettigheter på den fronten, skulle ikke vært så lett å skaffe seg dyr som det er idag.
Jeg ser humor i de fleste situasjoner ;)
Trives godt i mitt eget selskap .
Vil jobbe med Dyr eller Interiør - det er drømmen!
ROSA er min favorittfarge (det har dere kanskje skjønt ?;)   

Jeg ønsker å gi denne videre til noen som inspirerer meg og gleder min hverdag med deres flotte blogg..

Hilde - Herlig blogg og nettbutikk 
Hannes hvite engler - Herlig blogg, masse inspirasjon.
Kalas mystiske hjørne - Koselig blogg jeg ofte titter innom.



Ha en herlig dag videre,
takk for at DU tok turen hit, akkurat idag
   
post signature

4 kommentarer:

Hvite engler sa...

ååååååå GOING!♥ Tusen, tusen takk!! Nå ble jeg glad ♥ Det varmer slik å bli satt pris på her inne,Stooor Klem♥♥

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Åhhhh♥ Tusen takk! For ein gledeleg overaskelse☺☺ U make my day♥

Når eg har tenkt ut 7 ting om meg skal eg lage eit innlegg☺

Klem M♥

Bustenellik sa...

Gratulerer med award :-)

Måtte le litt når jeg så de syv punktene dine, for de kunne glatt vært mine! Alle som én!

Ha en flott kveld :-)

Busteklem

Hos Jorunn sa...

Hei og takk for en kjempehyggelig hilsen! Gratulerer så mye med Awarden, kjente meg igjen på mange av punktene dine, ja :)Så flott som kisten du malte ble...snakk om stor forandring! Ønsker deg en flott torsdag, klem fra Jorunn