26. juni 2010

Roen har senket seg og lysene er tennt ♥


Roen har for lengst senket seg i huset,
minste søss sover søtt og vi andre har spist taco til kvelds..

Tidligere idag var vi en tur på McDonalds å kosa oss alle sammen (Ja, Keegan var også med! vi satt ute og spiste) 
Så dro meg og minsta en tur på bytur da det var nattåpent idag å fikk kjøpt litt matvarer osv.




Som dere ser er alle lysene tent inne i stuen, å jeg har også tent noen ute på terassen nå skal jeg sitte her å slappe heeeelt av en stund før jeg kryper under dyna ..
Må helt sikkert tidlig opp imorgen å kose meg med herligste minstesøss  

 Håper dere alle har en fin helg med godt vær..

post signature

3 kommentarer:

Drømmer om drømmehuset sa...

Oj,så koselig! Er så koselig med levende lys uannsett tid på året.
Ha en vidre fin kveld!
Klem fra Christina

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Koselige med lys, de får man aldri nok av..
Jeg hadde også tent sånn ca 27 stk i går kveld...
Elsker levende lys og atmosfæren det gir!

I dag er det solskinn og deilig hos oss så i ettermiddag blir det nok en båttur :)
God helg!

Fossestua sa...

Så fint du har det! Den hylla på veggen var rålekker!
Ps. Giveaway inne hos meg :)
Klem fra Lise