19. mai 2010

Sol ute, sol inne... ☺


Igår kom det en smak av sommer hit til Grenland!
Sola skinner fra skyfri himmel, det er godt over 20 grader og sommertøyet er tatt på
Kjempedigg rett og slett *ler*

Vi har vært en tur i Stavern idag da jeg skulle i møte der, så min kjære (som jo er sykemeldt) og Kee ble med å holdt meg med selskap i bilen, er kjedelig å kjøre langt alene syns jeg!!

Kee er kjempetrøtt idag, og varmen gjør nok også at han blir litt slått ut, så vi venter med den lange turen til kvelden, blir bare korte lufteturer nå å lek å trening i hagen isteden

Hvordan er været hos dere idag?
post signature

3 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Idag er det SOL FRÅ SKYFRI HIMMEL her♥♥♥
Endeleg☺
Har bere lyst å vere ute å nyte det heile dagen☺☺

Nyt finværet du og☺

Klem M♥

Bustenellik sa...

Så flott blomsterkoppen din var :-) Me like!

Heldig du var som fikk selskap på turen da, alltid kjedelig å kjøre langt alene.

Her er været litt vekslende i dag. As we speak er det nokså skyet, men temperaturen er på plass, og jeg valser rundt i sommerkjole i dag :-) Eller, det vil si, jeg sitter på biblioteket :-/

Mari sa...

Hei Jannike! Så nydelig kopp med blomst :)

Her har vi hatt knallvær, varmt og godt...skikkelig sommer i ettermiddag. Det synes jeg vi fortjente :)

Ha en nydelig kveld :)