26. mai 2010

Mitt kjære Oliventre


.. Har fått plass i vinduet
Vi har jo som dere ser to store vinduer og en verandadør på ene lang veggen, det gir jo mye lys - men syns også det kunne vært finere med litt mindre vinduer og kanskje ett vindu på endeveggen her, men bor man i borettslag så bor man i borettslag, å kan ikke bestemme slike ting selv :) er jo mange fordeler også, så skal ikke klage!

Men over til Oliventreet mitt igjen,
det står som sagt i vinduet.. jeg lurer på om jeg MÅ sette det ut eller om de trives inne også ?
Syns det var så fint i vinduskarmen også ..
mamma kjøpte det på Fredag tror jeg og det har stått ute hos henne frem til jeg fikk det nå på Mandag :)


En liten pipp-pipp sitter også oppi..
(nei jeg har ikke tatt av bånde som var pynt når jeg fikk det .. hihi, gjør det nok etterhvert da ;))  

post signature

4 kommentarer:

Unknown sa...

Flott å ha Oliventreet inne også, det får jo mye lys i vinduet :) Det er nok bare å prøve seg frem, nydelig var det iallefall i vinduskarmen .)
En herlig kveld ønskes deg!
Klem fra meg
Anki

Jeanette sa...

Så fint oliventre, de er jo bare så dekorative:)
Jeg hadde et i fjor sommer/høst, det trivdes veldig godt ute. Men det frøs dessverre ihjel i løpet av vinteren, selv om det sto lunt og innepakket:/ Bedre lykke til ditt! :)

Henriette sa...

Tror nok du kan ha det inne også. Jeg satser på det med mitt..
Nå har jeg laget hundekjeks oppskriften din. Spent på om den blir like populær her. Det kan jo egentlig ikke gå feil med leverpostei og gulrot.. ha en fin kveld!

Lotta sa...

Olala.. Ønsker meg:) Så fin hylla ble:) Lekkert!
Klemmer