31. mai 2010

Kan du gjette hva dette er ?


Ja.. kan du gjette hva dette er ??

Gjettet du symaskin så gjettet du Riktig
Weee... 
Ja, den er riktignok fra 70-tallet, men det gjør meg ingenting.
Jeg har lenge ønsket meg en symaskin, jeg kan Ikke sy, men har sååå lyst å lære meg det, bare det å kunne sy litt puter, duker osv hadde vært topp
Så nå skal det kjøpes stoff og denne skal prøves ut!!

Jeg fikk den av min kjære Svigermor
så kanskje hun mener det er på tide å lære seg litt husmor sysler ? *fnis*
Neida, tusen takk Svigermor 
Noen tips til meg på veien ?
Hva er enkelt å sy og hvilket stoff er greit å jobbe med for en nybegynner ?
post signature

3 kommentarer:

Bustenellik sa...

Gratulerer med symaskin :-)
Jeg skal også lære meg å sy! Har mange symaskiner her i huset, men kan jo ikke sy, så som jeg annonserte for noen uker siden på bloggen skal jeg prøve meg på et skjørt. Så, sommerferien er planlagt, hehe.
Lykke til!

Busteklem

Brennagjengen sa...

Gratulerer med symaskin! Og gjør vel ikke noe at den er fra 70-tallet, vel ;) Nå kan du sy i vei! Blir gøy å se hva det blir etterhvert :)

Klem

Ida =)

Malin - mine gleder - sa...

Så moro :D Du må legge ut noen bilder når du har lagd no :D Kunne tenkt å lære meg det selv, jeg :D