18. mai 2010

Dagen er over for denne gang ♥


Dagen er over for denne gang og flagget er firet, finstasen hengt inn i skapet og sminken vasket av

Dagen ble feiret sammen med familien, vi så på barnetoget, spiste pølser, is og kake

Bildene over viser litt av vår dag, det er meg, mitt søskenbarn Sofie og Bestefar på bildene - og Keegan da

Det ble ikke noe tur til byen for å se borgertoget dessverre, da vi var så trøtte og slitene etter en våken-natt, naboen vår hadde fest i natt og holdt oss våkene :(
Kjempekjipt, natt til selveste nasjonaldagen!

Håper dere alle har hatt en strålende dag,
nå skal jeg rundt å besøke dere å se hva dere har bedrevet dagen med!

 
post signature

2 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Uff dårleg gjordt med nabofest natt til 17 mai ja!
Høyres ut som dåke har hatt ein koseleg dag likevel☺

Klem M♥

verdens heldigste mamma sa...

Hei hei !!:)

Takker så mye for koselig kommentar ifra deg !:) Her legger jeg meg til som følger!! Utrolig koselig blogg med veldig fine bilder!! :) Nydelig hund!! Jeg er også ett dyre menneske!:)

Vi snakkes snart igjen :)
Klem