13. mai 2010

Badet ♥

 Her kommer noen bilder fra badet vårt ♥

 

Det er ikke det største badet akkurat, faktisk veldig lite, men jeg syns det er passe jeg ♥
Nå har vi jo  vaskerom i 1.egt og slipper å ha klær og vaskemaskin/tørk på badet og vi har toalettet separat fra badet :) Vi valgte å ha det slik da badet ikke hadde blitt noe særlig større egentlig uansett om vi hadde slått sammen toalettet og badet som ett rom, men det hadde blitt MYE dyrere pga vann osv .. så vi er fornøyde med denne løsningen .

 


Jeg ønsket meg badekar og siden vi ikke hadde plass til dusjkabinett i tillegg så valgte vi en dusjvegg, denne er i herdet glass og kan skyves inn når dusjen ikke er i bruk - da ser badet litt større ut også :)


 

Servantskapet (skuffene) fikk vi i feil farge fra IKEA, men merket det ikke før vi kom hjem å rørleggerne hadde skrudd det opp så det skal males hvit, liker ikke denne fargen i det hele tatt :)
Så blir nok malt i løpet av sommeren. 

Vi er også på jakt etter speil, vil ha ett litt shabby-romantisk  speil som får rommet i litt mer den stilen jeg ønsker meg, derfor er det bare det gamle speilet fra forrie innredningen som vi har stående der nå.

Å som dere ser så trenger jeg mer stæsj og pynt her inne, er veldig sterilt nå, men jeg vet ikke helt hva jeg kan pynte med - men som sagt, vil ha den romantiske stilen  her også - kom gjerne med innspill :)

 
post signature

Ingen kommentarer: