13. april 2010

Ut på tur, aldri sur ♥



 Var ute på lang tur med Voffsen idag, 1 times tid gikk vi i skogen, det er så nydelig :)
Varmt og godt, sol og glad hund.


 


 Masse blåveis, hvitveis og hestehov overalt, måtte jo ta noen bilder..
selv om bildene er tatt med mobil så måtte vise dere dem :))





 Til slutt ett lite bilde av Keegan med nesen godt planta i bakken, sikkert vært en del andre hunder der før oss .. hehe ;)



 

Forresten så er jeg veldig glad for at Victoria er back in Paradise ;)
Jaaaa, jeg ser på Paradise Hotel - morsom underholdning ;) 

post signature

3 kommentarer:

Precious Home sa...

Er en flittig Paradise titter jeg å...;O)
Deilig tur dere har hatt i dag a...herlig!

Takk for kommentaren på bloggen min. Pass til Kiro er vanskelig da resten av familie og venner også er på jobb. Jeg jobber faktisk bare 15 min unna med bil, men får lov ikke reise fra jobb i arbeidtiden desverre...ikke i min egen pause engang...Så sånn er det...

Ha en fin kveld!

Unknown sa...

Nydelig vær! Deilig og gå tur da:o)) Så herlig og finne blåveis og hestehov... har ikke sett det enda jeg! Flotte bilder du viser:o))

Tusen takk for awarden forressten, det setter jeg stor pris på:o))

Og du, legg gjerne ut oppskriften på hjemmelagde hundekjeks:o))

Ha en strålende onsdag!

Klem Line

Mor og datter sa...

så koselige bilder!! Skikkelig vår bilder, deilig med en lang tur med bikkja;)