28. april 2010

God morgen, søtinger ♥


Onsdag  idag og for oss betyr det - av meg gipsen på foten til min kjære!!!
Han har hatt denne på nå i 14 dager og er mildt sagt lei, skjønner jeg godt da han ikke en gang kan dusje med denne gipsen som går fra ankelen og opp til låret - så tror han gleder seg veldig til en ordentlig dusj og ikke bare vasking i vasken ;) hehe ..
Han skal ta MR av kneet idag så da får vi forhåpentligvis vite litt mer - nå har han jo gått i 4 uker på krykker så hadde vært kjekt å vite om det blir operasjon eller ikke!!
uansett så håper vi han snart er bedre ..

Jeg har ikke lagt meg enda en gang jeg, så dette blir en laang dag - får se om jeg får ett par timer på øyet nå etterpå før det er opp igjen og dra på sykehuset ...
Håper dere får en fin fin Onsdag, uansett hva dere skal bedrive dagen med!!


Bilde er fra stuen i den forrie leiligheten, man gjorde så godt man kunne, med de mulighetene man hadde ;) føler jeg har funnet min stil mer og mere nå som jeg har flyttet hit..
men for all del, var jo koselig i den stuen der også!


 
post signature

4 kommentarer:

Unknown sa...

God morgen Jatte:o))
Krysser fingrene for at det går bra med samboeren din i dag! Blir godt og få av gipsen, og får håpe han slipper operasjon...
Håper dere får en fin dag!

Klem Line

Bustenellik sa...

Go'morn :o)

Håper samboeren din får av gipsen i dag, da! Kan bare forestille meg hvordan det hadde vært hjemme hos oss om det var min bedreh halvdel. Skrekk og gru! Han blir rastløs etter 20 minutter på baken!Hva er det samboeren din har gjort for noe, stakkars?

Det tar tid å finne stilen sin, men syns det ser ut som om dere hadde det veldig koselig i den gamle stuen :o)

Hva dagens skal bedrives med? Jo, først skal jeg har fire timers forelesninger i bygningslære, deretter er det selvangivelsen som står for tur. GRUE seg!

Ha en fin onsdag, og lykke til :D

Precious Home sa...

God bedring til din kjære!

Ja, det at det er ofte forandring får jeg ofte høre, men har hatt mange stiler siden jeg flyttet hjemmefra som 18 åring, så han blitt forskjellige interiører gjennom tida, men føler nå at jeg har funnet meg liksom.
Koselig at du syns det blir fint!

Ha en fin dag!

Mor og datter sa...

krysser fingrene mine for samboeren din! :)
Håper alt er bare bra med deg/dere!
stor klem