17. april 2010

En Skikkelig god dag, idag :D

 

Et lite bilde fra Komitimen her ikveld, naboene hadde nok noe og le av når meg og min venninne Milena sto og rocka som bare det på verandaen.. *ler*


Idag har det vært en skikkelig bra dag ...
... Ei god venninne kom til meg i 13 tiden idag, hun har en valp som er en del mindre enn Kee (i alder ihvertfall .. hehe) og de leker veldig fint sammen, så vi bestemte oss for og treffes idag, det startet med at de leka seg litt inne og på verandaen her, så tok vi dem med ut for og gå tur, en lang tur - vi gikk ned til byen her og kjøpte oss mat og IS :)) 
Kosa oss skikkelig, så gikk vi hjem igjen og de fikk leka videre..

De dro nå nettopp så har vært mange timer med lek idag, og Keegan ligger rett ut og sover som en stein nå !



 


 Ble en del bilder idag, masse av hundene og noen av oss ;)



 

Her er de skjønne gulla våre - Keegan & Bonnie
Nå skal jeg slappe av bittelitt, så må jeg vel lage litt mat etterhvert!
Beklager lite interiør innlegg om dagen, er bare vært så fint vær osv og da er det liksom litt andre ting som opptar meg ;) 
Og Tusen Takk for kjempe koselige kommentarer på innlegget om Hage møblene, vi er veldig fornøyde så langt ihvertfall, tror vi gjordet ett kupp !
  
post signature

3 kommentarer:

Milena Marie sa...

Takk for en kjempe fin lørdag snuppa :D
glad i deg <3

Silje sa...

Å! Rockering er jo SÅ gøy! :D Bra du har hatt en så bra dag! :) Håper morgendagen blir like knall!

Tusen hjertelig takk for award! Setter jeg SÅ pris på! :)

Stor klem fra meg <3

Unknown sa...

Så koselig med venninnedag! Og lille Kee hadde det sikkrt kult med en kompis og, sånt blir de slitne av:o))
Kult med rockering, stilig bilde:o))

Ha en strålende søndag!

Klem Line