25. april 2010

En flott helg er over ♥



 Så var det Søndagskveld og helgen er over for denne gang, for meg har den vært kjempefin!!
Familie, hundekos, og mye latter og smil


Idag har vi vært slitene hele gjengen, og bare slappet av -
men imorgen har jeg litt planer som jeg håper og få satt ut i livet ;)

Jeg har litt malingsprosjekter, men jeg er ikke sikker på om jeg har den malingen jeg trenger - så blir kanskje en tur for og kjøpe ett spann med maling da..

Å så  skal meg og Voffsen på apellmerke kurs!
Det gleder jeg meg til, lenge siden vi har vært oppe på hundeklubben nå så blir moro å se alle igjen ...

Hva har dere gjort denne helgen da ?
post signature

6 kommentarer:

Precious Home sa...

Vært på loppis begge dagene og brukt mye av helgen på rydding, kos og stell av Theo. Lurer litt på hva apellmerke kurs er? Lyst til å fortelle meg?

Ha en fin uke!

Anne Elisabeth sa...

Den lyskrona di falt i min smak. kan jeg spørre hvor den er fra?:)

Anne Elisabeth sa...

SV: Takk for raskt svar!:) Da må jeg ned å snoke litt i butikken:) hehe

Varm hilsen fra Annie

Precious Home sa...

Så spennende! Sant det du sier med små hunder...
Ble ganske så skuffet forrige helg da vi var i Trysil. Min bror har en blanding av labrador og Golden og den er forholdsvis ganske stor i str...ihvertfall i forhold tl Theo;O) En liten gutt ville klappe hundene og vi sa det var greit...han klappet først Aron, men da han kom til Theo sa hun " Å nei, ikke klapp den, den er så liten og sint den". Mens Theo satt stille og ventet...hmm...veldig sint må jeg si...Dårlig inntrykk å gi til barn også... Små hunder er stort misforstått! Så jeg ønsker deg masse lykke til me lydighet på Keegan! Stå på!

Sofie sa...

Jeg leste at du skulle på APE-kurs med Keagen;) ha ha - klokka er riktig nok . . . tidlig . . . på morran . . . :S men . . hi hi *ponny*

Brennagjengen sa...

Masse lykke til på kurs med Keagen :) Bronsemerke er gøy! Kanskje du dukker opp i lydighetsringen etter hvert? ;)

Klem

Ida