15. mars 2010

Fin feiring


Det har vært en koselig helg, bursdagsfeiringen for min kjære var koselig, vi fikk helt nydelig middag hos svigers og kake til dessert.
Idag har min kjære måka varrandan og funnet frem hagebordet fra boden, så da kan vi kanskje  sitte ute og kose oss denne uka, om det er like fint vær fremover da.
Har jo vært kjempe deilig her i det siste, så nå håper jeg energien min kommer tilbake snart, den er nemlig vært heeelt på bunn i lang lang tid, jeg orker så og si ingenting, å bare det å ta seg en dusj eller sette inn i oppvaskmaskinen er ett stort ork.. Sånn er det vell med en type "vinter deprisjon" eller slikt .
Det går nok over snart, håper jeg får meg en jobb snart også, som jeg kan fungere i med den helsa mi, jeg takler ikke å sitte hjemme lengre.

Nok syting fra meg, håper dere andre har det bra ihvertfall og at det er finvær hos dere også :)


 

Laget sjokolade fondu til min kjære på bursdagen, kuttet opp frisk frukt å smeltet sjokolade i vannbad..
Kjempegodt, å ett litt sunnere alternativ til bursdagsgodt :)

post signature

Ingen kommentarer: