15. mars 2010

Ett blomstrende innlegg ;)



 Uansett årstid så elsker jeg  blomster rundt meg, å friske blomster er jo nydelig å oppfriskende inne som ute..
Disse rosene fikk min kjære av meg til bursdagen på Lørdag ..


 


 De fleste blomstene mine er på kjøkkenet, for der får de mest lys og selv "pletter i luften" planten min trives her i vinduskarmen.. Å de har jeg aldri fått til og leve før - så er litt stolt av det ;)
Orkidè`n min som vi fikk av ett vennepar i fjord er det også kommet nye skudd på og det hadde jeg aldri trodd, så gleder meg til og se den blomstre i løpet av sommeren.


 


Se så fin "pletter i luften" er blitt :)
Den vokser seg stadig større og finere ..




Har også prøved meg på avleggere av "hjerteranke", har plantet avleggere i tre forskjellige potter, så håper de vil blomstre snart .. Jeg har veldig sansen for de hjerteformede bladene som slynger seg..
Potten er kjøpt på en blomsterforretning her i byen, nydelig syns ihvertfall jeg ♥

Nå skal jeg lage middag, see ya :)
post signature

1 kommentar:

Mor og datter sa...

Så utrolig koselige bilder! og koselig med blomster;) er ikke hver dag man får det!!
Håper alt er bare bra med deg! STOr klem