2. januar 2010

Ett innlegg om min drøm ..




Jeg har en drøm ...


 

... Om og kunne leve av det jeg elsker og liker aller best og holde på meg,
det er egentlig to ting, dyr & Interiør - derfor er drømmen min å jobbe i en "liten" interiørbutikk, som selger de fine tingene, noe nytt, noe gammelt, masse med sjel :)
Å kunne drive med det jeg liker aller mest tror jeg kunne hjulpet på helsa mi også, ja jeg sliter med kroppen så derfor er jeg vært sykemeldt i ett år nå fra jobben min !!
Jeg er lei av og slite, jeg er lei av og gå bare hjemme, jeg vil UT I JOBB!!




Dyr er også som nevnt en lidenskap og hobby jeg har, så en dyrebutikk (ikke en typisk kjede tror jeg) hadde også vært noe for meg, jeg har katter og bikkje, hatt Marsvin og undulat og kunne virkelig ønske jeg bodde på ett lite småbruk der jeg kunne ha mange dyr :o)

 Dette er min drøm!

                                             post signature

Ingen kommentarer: